Ik verwachtte een test waar ik echt moest zoeken naar een lijntje. Dan begrijp ik de opmerking van je huisarts. Maar deze testen?? Iedereen ziet toch dat dit positief is? Gefeliciteerd hoor!
Ik vind het ook duidelijke testen hoor....... denk dat veel meiden zouden wensen zo een test in handen te hebben. Gefeliciteerd
Dank jullie wel!! Dit apprecieer ik enorm. ik heb ondertussen mijn eigen dokter gebeld en die zei dat ik morgen terug mag komen voor bloed te trekken. Ik hou jullie op de hoogte. X
Sjonge wat een muts zeg!!! Je bent hartstikke zwanger! Dat ze dit niet weet joh... gefeliciteerd!!!!!
UPDATE: vandaag terug bloed laten trekken en de hcg waarde was vandaag 122. Dus die is wel verdubbeld van 58 de maandag naar 122 vandaag, alleen ben ik daar percies niet gerust in 😔.
Mijn HA feliciteerde mij dat het goed nieuws is. Maar ik had percies meer verwacht dan 122 en das wat mij weeeer doet twijfelen. Echt jammer dat ik het niet kan los laten en gewoon moet genieten van mijn zwangerschap.
Het ziet er goed uit... Mijn vraag: waarom ben je gelijk naar de huisarts gegaan, als het nog zo vroeg is (gewoon benieuwd)??
Een verdubbeling van hcg moet normaal gesproken goed zijn. Maar... als je gevoel niet goed zit (weet ik helaas 5x uit eigen ervaring), dan zit het meestal ook niet goed. Helaas kun je niks anders doen dan afwachten. Wat is nu het vervolg?
Je bent nog vroeg en het is voor nu goed. Het is natuurlijk erg spannend. Moet je hierna nog een keer prikken of wachten tot 1ste echo?
Je bent wel erg snel teruggegaan... Je kan beter een dag of 5 wachten, dan zou het verschil in hcg groot genoeg moeten zijn om niet meer te twijfelen... Nu blijf je met een vervelend gevoel rondlopen... Hopelijk mag je binnenkort nog eens terug bloed laten trekken! Succes!
Het gaat goed hoor! Ik denk dat iedereen nerveus is na die eerste streepjes. En al helemaal als het ooit mis is gegaan. Mijn ervaring is dan ook dat het idee hebben dat het niet goed zit ook vaak een vals idee kan blijken. Gewoon omdat het zoooo spannend is! Als je nu een test zou doen zou de streep je wellicht wat rustiger kunnen maken.