Help zwanger of niet???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Benyamine, 19 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pollewop86

Pollewop86 Actief lid

18 nov 2016
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom je op 12dpo naar de huisarts bent gegaan? Onzekerheid hoort erbij, en zo'n opmerking van die huisarts in opleiding zal dat vast versterken. Maar verdubbeling van hcg in 2 dagen is toch precies wat je wil zien?

2. Benyamine

Benyamine Lid

5 okt 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Ik heb in mei een miskraam gehad op 12 weken. En nu ik terug zwanger ben zit ik echt met en heel grote angst. Ja ik begrijp me zelf ook niet waarom ik op 12DPO bloed ben gaan trekken 😳. Maar tis nu gebeurt ik mag volgende week ergens terug bloed trekken van mijn HA. Heb ondertussen ook al paar testjes gedaan die zeer duidelijk waren. En cb geeft 2/3 weken. Het gevoel dat het niet goed zit is wel weg nu dus ik hoop dat ik kan genieten. Ik ga proberen de foto's van de test te plaatsen

3. Benyamine

Benyamine Lid

5 okt 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Test 1

Bijgevoegde bestanden:

4. Benyamine

Benyamine Lid

5 okt 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Laatste test van vandaag met 2de uriene

Bijgevoegde bestanden:

5. NiBu

NiBu Actief lid

24 nov 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er uitstekend uit allemaal. Bij mij was mijn HCG op 12dpo 28 en 3 dagen later op 15dpo 101. Inmiddels ruim 22 weken zwanger, dus dat was een prima begin. Ik hoop dat alles goed blijft gaan voor jou!

Deel Deze Pagina