Ik vind de foto's onduidelijk. Kun je hem van bovenaf maken en met meer licht? En is het streepje wat je ziet roze of grijs?
Vanochtend getest , zie deze keer niks.. heb de test wel laten vallen...binnen de 5 min. Morgen denk ik een nieuwe poging. Ben nu 3dagen overtijd Normaal bij enige krampjes gelijk bloed en blijvende zere buik en nu af en toe krampjes en dan gaat het weer of er zat lucht vast..
Eisprong weet ik niet het is ook niet gepland maar wel van harte welkom. Maar hou het wel in zn app bij en in 1 van mijn vruchtbare dagen sex gehad maar het kan alleen van voorvocht komen. 30 is mijn langste cyclus zit nu op dag 33
Op welke cd heb je die onveilige sex gehad dan? Grote kans dat je toen niet in je vruchtbare dagen zat en dus nog minder kans omdat er geen sperma is vrijgekomen.
Zo'n app is niet betrouwbaar omdat die van gemiddeldes uitgaan. Je eisprong hoeft niet perse 14 dagen voor je menstruatie plaats te vinden. Als je echt twijfelt en nu al 3 dagen overtijd bent, dan zou ik eens langs de huisarts gaan voor een bloedtest. Daar wil ik nog aan toevoegen dat een negatieve test meestal gewoon betekent dat je niet zwanger bent.