Hallo verloskundigen, Ik heb de laatste tijd geregeld steken in mijn vagina. Het is volgens mij geen bandenpijn, want voor zover ik heb begrepen zit dat meer aan de zijkant en trekt dat door naar je lies. Ik heb (sorry voor de plastische uitleg) soms het gevoel dat er een mes in mijn schede wordt gestoken. Ik lees hier wel het een en ander over op internet, maar dan wordt dit gevoel gekoppeld aan het indalen van de baby en daar lijkt het mij nog èrg vroeg voor. Wat aanvullende informatie (geen idee of het relevant is): Bij de laatste controle (ong. 1 week geleden) lag mijn baarmoeder ongeveer 3 vingers boven het schaambot. Er is nog totaal geen buikje te zien. Mijn bloeddruk was een beetje aan de hoge kant (140/90 geloof ik) Alvast bedankt voor je reactie!
Hoi tupp. Ook in het begin van de zwangerschap kunnen je banden die in je vagina lopen flink op de proef worden gesteld. Je baarmoeder groeit ontzettend hard en dat merk je! Het kan absoluut geen kwaad, het is alleen een erg vervelend gevoel. Imke
Hartelijk dank voor je reactie! Na het plaatsen van mijn vraag heb ik er gelukkig bijna geen last meer van gehad. (Jullie zijn wonder-verloskundigen ) Maar nu weet ik het in ieder geval te plaatsen mocht ik er weer last van krijgen.