Hier ook een meisjesmama die hard aan het omschakelen is met een knulletje op komst over een kleine twee maandjes Zara, bedankt voor de tip, meneer kan ook nog wel wat gebruiken! Maar wat de jongensmama's moeten weten over meisjes: ook meisjes kunnen in een boogje plassen, als ze net de kraan openzetten als jij de beentjes omhoog hebt om de billen schoon te maken Ook meisjes kunnen gefascineerd zijn door auto's (vooral de ambulance en politie doen het hier helemaal) en boten (we wonen naast een haven dus ze kan haar lol op) Mijn grote meid walst qua stoerheid en dominantie dwars over veel net wat oudere jongetjes heen
@ Janneke en Maya: bij de H&m gebben ze op dit moment ontzettend leuke baby/peuter kleertjes. Het is natuurlijk mijn mening, maar ik zou zeker eens gaan kijken Succes
Super bedankt Mama's!! En begrijp me niet verkeerd hoor! Ik vind het echt geweldig leuk!!! Maar ook zo spannend en stiekem een beetje eng... Ik ben zo gewend aan meisjes en heb echt het gevoel dat ik weer bij nul begin nu En dat zal vast allemaal wel meevallen straks, maar het is een beetje bekomen van de eerste schrik en het wennen aan die nieuwe avontuur!! Gelukkig wist ik al bij nr 1 dat er vast wel meer kindjes zouden komen, dus gelukkig heb ik altijd beddengoed en slaapzakken bv unisex wit of grijs gekocht Maar kleertjes joh... Tot op het laatste sokje alles roze hier! En hoewel ik een reactie las over dat jongens ook in roze kunnen? Vast wel, maar na 3 meiden wil ik nu BLAUW!! Of groen. Of oranje Miss is dit mijn enige zoontje dus ik ga hem geen roze aan doen. Shoppen heb ik geeeen problemen mee hoor Ik heb nu genoeg tips waar ik wezen moet! Ehm dat piemeltje he? Komt daar dan niet ook poep enzo tussen dat huidje?... Bij meisjes zit het af en toe echt tussen ieder plooitje!! Als je tot twee jaar niet aan de huidje mag komen, hoe houd je dat dan schoon?... Of hoeft dat niet? En zijn jongens en hun piemeltje al zo jong compleet onafscheidelijk? Zitten ze werkelijk zo vaak met handjes in hun broek? Zou me stiekem niet moeten verbazen, maar goh?... En stijf?!? Wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen?! oh my!! Een pindaatje rechtop ofzo?! Ooooh wat vreeeeeeemd! Hahahaha
Oh geweldig! Hier een trotse mama van een zoon. Het is heerlijk, ik heb ook twee meiden maar onze zoon is echt een mama's kindje. Ze hebben hele mooie kleding van Vingino, Retour, Name-It en Z8. Hier is Cars helemaal favoriet, Brandweerman Sam en Buurman & Buurman. Kleding hebben veel te lijden, ze zijn wat drukker en wilder maar ook liever voor hun mama. Geniet ervan!
Leuk een jongetje! Je groeit er echt in hoor. Ik ga vooral naar H&M en C&A en Kiabi (www.kiabi.nl). Zara vind ik te duur voor wat het is.
Nou mijn zoontjes is pas twee weekjes, maar dateren jongen verschonen is makkelijker dan de meisjesafdeling hoor, gewoon vanaf blijven en er valt ook niks schoon te maken. Van dat plassen en aanverwante zaken heb ik nog niks gemerkt Leuke kledingtips, ook ik ga er eens kijken zodra ie uit de babymaatjes is Veel plezier met je zwangerschap!
Volgens mij zijn alle tips wel gegeven? Haha Jongenskleding shop ik altijd online in de sale bij bijvoorbeeld Kleertjes.com of Happybee! Een jongen verschonen vind ik veel makkelijker.. Als ze gaan spelen is het voornamelijk al het speelgoed gebruiken als gereedschap spullen En jongens zijn ontzettend leuk!!! Meestal zijn het enorme mama's kindjes! Mijn zoon wel in ieder geval.. Hij is mijn Siamese tweeling, zo noem ik 'm altijd. Zit het liefst aan me vastgeplakt en stiekem vind ik al die liefde van hem super leuk! Haha
Piemeltje en viezigheid: nee, geen last van.... Gewoon piemeltje omhoog, balletjes schoonmaken en thats it. Soms zit het piemeltje er ook onder, maar nooit onder het huidje. En ja, wat moet je je bij een stijf mini piemeltje voorstellen? Precies hoe het er staan haha De eerste keer schrok ik me dood, maar nu zie ik het niet eens meer. Vooral in de ochtend hebben jongetjes er "last" van, net als de meeste volwassen mannen
Hier oudste een meid en 2de een jongen. En in vergelijking tot zijn zus is hij echt heel knuffelig wat een liefde kan hij geven. Nu mijn dochtet ouder word gaat ze wel steeds meer knuffelen en lieve dingen zeggen. Ook kan me zoontje zich veel beter vermaken. Maar met oppas is hij weer moeilijker. Zo kon ik me dochter zo overal naartoe brengen plakt hij echt aan mama en aan zijn eigen omgeving. Hij draagt het meeste van z8 en h&m hema(spijkerbroekjes)