Zoals jullie zien op mijn banner, is over 3 dagen mijn eisprong. Nu hebben we vanmorgen ''geklust'' en heb ik wel eens gelezen dat vrouwelijke zaadcellen langer in de baarmoeder blijven leven. Dus als je een paar dagen voor de eisprong gevreeën hebt, je dan meer kans hebt op een meisje... wie heeft hier ervaring mee? begrijp me niet verkeerd, this niet zo dat we perse een meisje willen, maar we hebben al een zoon dus tzou dus wel leuk zijn als t maar gezond is...
Dat is de shettles methode en die is al een hele tijd ontkracht. Meisjes leven niet langer, zijn niet trager etc. De timing van de conceptie heeft niets met het geslacht te maken. Er zijn wel andere methodes om het geslacht te beinvloeden. Kijk maar eens op genderdreaming.com
Klopt inderdaad wel, dacht ik. Afgezien daarvan.. Ik dacht ook altijd zou wel leuk zijn een meisje erbij. Maar wilde liever een kindje, dus meer pogingen meer kans op een kindje.
Google ook maar eens op shettles method accuracy, dan lees je van alles over de fouten die dr. Shettles gemaakt heeft in zijn onderzoek en daaruit verkeerde conclusies heeft getrokken.
Ik heb ook wel eens gehoord dat vrouwelijke zaadcellen trager zijn maar langer leven en mannelijke zaadcellen sneller zijn maar korter leven. En zo zijn er vast nog meer theorietjes, maar ik heb geen idee of er ook maar iets van waar is, want ik heb me er nooit in verdiept! Mijn idee is dat het toch meer toeval is dan dat je er iets aan kunt beïnvloeden. Ik heb momenteel het geluk om in verwachting te mogen zijn van een jongen en een meisje (tweeling) tegelijk! Maarja hoe dat nou precies kan.. Ik blijf het wel heel bijzonder vinden! Wij hadden het iig zowel een aantal dagen voor, tijdens en na de eisprong gedaan, dus van alles wat hihi Begrijp wel dat je het leuk zou vinden om ook een dochtertje te mogen krijgen. Zolang je maar geen afkeur hebt voor nog een zoontje is dat ook niet erg toch..want idd als het maar gezond is en alle gezinssamenstellingen hebben wat speciaals
Toevallig heeft een vriendin deze theorie onlangs toegepast.... Het blijkt een jongen te zijn dus bij haar werkte het niet.
Lijkt me ook zo leuk een tweeling.. Dus dat is bij jullie 'het' geheim om een tweeling te krijgen hihi
Jouw banner plant jouw eisprong? Je ei springt exact op de dag dat je banner zegt dat ie dat moet doen? Grappig dat je lichaam luistert naar een banner. Zonder gekheid: Een banner gaat uit van gemiddelden en geeft slechts een indicatie.Jouw ei kan dus veel eerder of later komen dan een banner aangeeft. Voor hetzelfde geld is je ei dus al geweest of komt hij vandaag of morgen of pas over 4 dagen.. Ovulatietesten maken gebruik van jouw urine en zijn dus vele malen nauwkeuriger in het bepalen van specifiek JOUW eisprong. De kans op een jongen of een meisje is in jouw geval dus nog steeds even groot.
Hihi! Ik ben zelf wel zwanger geworden met hulp van Clomid en wist dat ik 2 eitjes had dus kans op tweeling en daarnaast ook precies wanneer mijn eisprong was. Dusja alle dagen er rondomheen maar zo goed mogelijk benut en tis gelukt hihi
geen idee of die theorie klopt. wellicht wel, wellicht niet. maar t ligt er toch maar net aan welk zaadje tot t eitje doordringt als eerste