HELP!!! Zwanger worden vitamines Etos.

Discussion in 'Gezondheid' started by Susannelilian, Aug 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Heb een apotheker gesproken en zij zegt dat ze heeft gebeld met Lared en hier hebben ze gezegd dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat er geen enkel onderzoek oid is dat aantoont dat het slecht zou zijn voor moeder en/of baby. Ook kan ik er nu niks meer aan veranderen, ben er achter gekomen en ben nu weer verder gegaan met de juiste vitaminepillen. Ook was de echo de echo hartstikke goed, dus ga me geen zorgen meer maken! Althans niet daarover. :D De apotheker reageerde trouwens super leuk op het bericht dat ik eindelijk zwanger ben, zij weet door mijn dossier hoe lang we al bezig zijn geweest en wat we allemaal al meegemaakt hebben. Zo lief!

Ben net ook nog een restje kraampakket wezen halen bij iemand hier vlakbij en mocht even binnen komen, maar werd toen echt half doof van hun hondje die erg heftig reageert op vreemde mensen. Pffff, ons kindje zal zich ook wel rot geschrokken zijn. Gelukkig was ik er maar een paar minuten. Die vrouw vond dat ik er moe uit zag, maar ze complimenteerde me wel met mijn nog bescheiden buikje hihi. Ben ook wel moe, heb al 2 slechte nachten achter de rug. Hopelijk gaat het beter nu de spanning van de verkeerde pillen en de echo er af is.

2. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je zo in de stress hebt gezeten.

Ik heb de zwanger worden pillen gebruikt toen we zwanger wouden worden, dit ivm erg onregelmatige cyclus in de hoop dat dit zou helpen, helaas dat was niet het geval maar werd wel zwanger. Hier kwam ik pas na enkele weken achter, heb tot die tijd de pillen gebruikt. Toen ik de eerste afspraak maakte met de VK hier meteen een vraag over gesteld, en ze zei je mag het gerust nog gebruiken, als het op is kun je over gaan op zwanger zijn maar heb je nog meer potjes dan mag je die gerust gebruiken. Ze zij dat ze erg bekend waren met de pillen, aangezien ze ook consulten aanbieden voor mensen die zwanger willen worden.

Ik heb ze uiteindelijk tot 15 weken gebruikt.

En echt waar, ik snap je stress, heb tijdens de zwangerschap helaas tientallen röntgen foto's moeten ondergaan ivm een ongeluk, maar gelukkig heeft de kleine daar niets aan overgehouden.

Fijne zwangerschap verder, hopelijk kun je de stress achter je laten en weer gaan genieten van het wondertje in je buik.

Share This Page