Afgelopen maandag zijn mijn man en ik voor de eerste termijnecho naar het ziekenhuis geweest. Mijn man en ik keken vol spanning naar de monitor en vonden het beeld al een beetje vreemd... Waarop de dokter zegt: "komen er ook tweelingen bij jullie in de familie voor?". Waarop wij eerst nog dachten dat het zomaar gewoon een vraag was. Waarop de dokter vervolgt:"Nee? Nou, gefeliciteerd, dan zijn jullie de eerste in de familie!". Het was echt geweldig om beide babytjes te zien. Beiden hebben ze hun eigen compartiment (er zit dus een wandje tussen in de baarmoeder) en we zagen ze beide lekker springen en doen. Volledige mensjes van slechts een aantal centimeter groot. Echt ongelovelijk! De hartjes kloppen goed: de ene had een hartslag van 188 en de ander van 179. Twee hadden we natuurlijk niet verwacht, het is dan ook eventjes omschakelen, maar we zijn er natuurlijk superblij mee!
gefeliciteerd meid, ik zou me denk ik de kolere schrikken hahaha.... er waren er hier al 3 die zeiden o misschien krijg je wel een 2ling komt bij mijn moeders kant in ieder geval wel voor, en de reden dat mijn moeder dat zei was omdat ik haar elftal wat kleinkinderen compleet maak als voetbalelftal (dit wordt haar 11e kleinkind) en mijn nichtje ook zwanger is die in augustus gaat bevallen, dat is haar 2e achterkleinkind, dus die van mij wordt zeg maar de 13e kleine en daar heeft zij iets tegen (tegen nr 13) hahahha maar waar er 1 kan eten en slapen kunnen er ongetwijfeld ook 2 eten en slapen,... fijne zwangerschap liefs smoekie
@Smoekie: Hoi hoi! Ik ben een tijdje weggeweest van dit forum maar ik begrijp dus dat jij nu ook zwanger bent? Gefeliciteerd joh! Geweldig nieuws. Wij zijn zelf 2 jaar bezig geweest dus ik weet hoeveel frustratie erbij komt kijken als je zo lang bezig bent. Wat geweldig he dat het nu is gelukt! Jij ook genietse en wie weet dat ze ook bij jou 2 wondertjes zien op de eerste echo! Groetjes Linda
ja Linda, en juist op het moment dat je het totaal niet verwacht ,en vlak (2 wkn) voor we zouden horen welke behandelmethode we zouden krijgen om toch misschien nog een keertje zwanger te mogen worden... jij ook van harte meid..... liefs smoekie