Na vijf miskramen, een baarmoederoperatie en 20 spannende, verdrietige en frustrerende rondes, is er dan eindelijk weer die langgehoopte positieve test.. We waren net gestart met de medische molen en nu lijkt het niet meer nodig te zijn.. Het blijft super spannend, maar we hebben er een goed gevoel bij.. Ons tweede kindje komt eraan!! Voorzichtig blij....
Dank je wel! Spannend ook voor jou dus... Het is ook jouw tweede kindje zie ik.. Proberen jullie het al lang weer of net begonnen? Ik kan de dagen en weken wel vooruit kijken, wil zo graag die echo ter bevestiging.. Duurt gelukkig nog maar een week of twee bij mij... Jij ook succes, duim voor je dat het goed blijft gaan!!
Ik ben afgelopen november met de pil gestopt.. 4 keer ongesteld geweest en 2 rondes met ovulatietesten bezig geweest. Bij mijn eerst was ik meteen zwanger. Maandag ga ik de huisarts bellen om hem te melden dat ik zwanger ben
Dank jullie wel allemaal! Vanmorgen had ik echt een knaltest en de koffie smaakt al niet lekker meer, dus heb er een goed gevoel over!
Dat wens ik jou ook toe.. ! Misschien een ranzige vraag hoor.. Maar heb jij (en alle andere net zwangeren) ook last van veel waterige afscheiding? Iedere keer voel ik wat lopen en krijg ik het gebrek, maar is dus gewoon waterige (doorzichtige) afscheiding.
Haha, ja hoor, heb ik ook., denk ook steeds dat ik tóch ongesteld ben geworden, maar is kleurloze afscheiding. Had ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook.