Ik ben in verwachting van een meisje en op 30 december uitgerekend... Bij mijn zoon liep ik 13 dagen overtijd en de dag voordat ik ingeleid zou worden, begon de bevalling spontaan. Ik zag erg op tegen de bevalling, maar nog meer tegen inleiden, dus misschien was dat het laatste zetje? Nu zie ik veel minder op tegen de bevalling én zei een buurvrouw "dat meisjes meestal eerder zijn. Zeggen ze.". Ik weet wel dat het een bakerpraatje is, maar ik was wel benieuwd bij wie het klopte. Ik had zelf namelijk 22 december in gedachten...
Ik heb zelf een jongen gekregen maar 4 vriendinnen van me hebben wel een dochter gekregen en die waren allemaal 2 weken overtijd. Ik werd zelf trouwens na 17 dagen geboren dus denk dat het niet klopt
Mijn dochter was bijna 3 weken te vroeg, maar mijn schoonzus, die 2 knullen en een meisje heeft, heeft nooit overtijd gelopen. Die kids zijn allemaal eerder geboren. Lijk me dus echt een bakerpraatje.
Ik heb na gestemd. Ik was 23 april uitgerekend en bevallen op 30 april. Maar.... Ik weet dat mijn ei op 30 april was dus eigenlijk ben ik precies op tijd bevallen,
Ik ben van mijn dochter bevallen met 37wkn en 6 dgn en mijn beste vriendinnetje is van haar dochtertje bevallen met 38 wkn en 2dgn dus wel voor de uitgerekende datum!
Mijn 1e was een meisje en die kwam 4 dagen overtijd. Nu als het klopt weer een meid; zie mijn banner!
Wordt maar wakker uit die droom hi hi 1e dochter 4dg over tijd geboren 2e dochter ingeleid na 41+4 want die had er anders nog gezeten Dus voor mij is het idd ook bakerpraatje
Ik ben nog niet bevallen, maar mijn vriendin is vorig jaar dec bevallen van een meisje. Ze was 22 nov uitgerekend, maar is pas 4 dec bevallen en ook nog nadat ze gestript was. Dus, nee, het gaat niet altijd op.
Een vriendin van mij beviel van haar zoon met 37 1/2 week en bij haar dochter bij 40 wk....en 3 dagen ofzo.... Dus bij haar ging t niet op
Hmmm... mijn zusje en ik waren allebei te vroeg. We hebben helaas geen broertje om het mee te vergelijken. Mijn vriendin heeft twee jochies een eentje was PRECIES op tijd en de ander een week te laat. Mijn onderbuurvrouw heeft een zoon en die is met twee weken overtijd gehaald. Op basis van deze zeer onrepresentatieve steekproef in mijn omgeving zou ik zeggen dat je stelling lijkt te kloppen