Help, zwangerschap vertellen of goede smoes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ladyw, 25 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Ik zou netals bloembie gewoon een wijntje bestellen en faken. Anti biotica is zo doorzichtig!

2. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ik had ook toevallig een etentje toen ik 5 weken zwanger was en heb het toen gelijk verteld aan mijn vriendinnen. De avond werd er alleeb maar leuker van en mocht het mis gaan kunnen zij je steun geven.

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb dit ook gehad en inderdaad ook hier werken smoesjes echt niet. Ik heb me ziekgemeld voor een etentje en ben niet meegeweest. Er komen nog genoeg etentjes en feestjes, maar ik wilde het echt nog even voor onszelf houden.

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Nee dit etentje met de vrienden groep is niet vaak dus ik ga zowieso! Ik denk ook maar wel vertellen. Iemand een origineel idee voor tijdens het etentje ?

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Of je gaat van te voren even langs het restaurant en vraagt of ze elke keer dat ze jullie een rondje drinken geven jou iets alcoholvrij willen geven?

6. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Nieuw dieet gestart, waarbij alcohol verboden is. Even googlen op een fantastisch dieet. En dan zeg je ik zondig wel met eten, maar niet met alcohol.
    Waarschijnlijk ben je toch dan misselijk, en is het geen moeite om je dessert te laten staan.

7. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    als de eigenaresse van het restaurant het weet, weet heel t stadje het ook gelijk haha. Dus geen optie

8. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Daar kennen ze me echt te goed voor, ik heb nog nooit aan een dieet gedaan ;)

9. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Mijn vriendinnen zijn allemaal trouwens wel zo lief "als er weer iemand aan de antibiotica is" om verder niks te vragen ofzo, maar onderling wordt er dan natuurlijk wel meteeeeen gekletst :)

Ik zou lekker de eerste ronde een wijntje bestellen, meedoen met proosten maar vragen of iemand anders hem op wil drinken voor je :)

10. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Je kan toch ook gewoon een keer geen trek hebben in alcohol?

Wij hadden het 60 jarige verrassingsfeest van mijn vader en toen heb ik op mijn FB gezet 'lekker dan, aan de antibiotica voor het weekend'. Ik deel dat soort dingen nooit, maar niemand dacht er bij na. Op het feestje vonden ze het wel iets vreemd, want ik hou wel van een wijntje, ookal zat ik aan de ab voor een blaasontsteking, maar niemand begon erover.

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik zou gewoon lekker fris drinken, alsof alcohol een verplichting is.
    Kan toch zijn dat je er een keer geen zin in hebt?
    Zou bij mijn vrienden echt niet opvallen dat ik ineens aan de fris zit.

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    nou je werd vanmorgen wakker met zo'n heftige pijn in je schouder dat bewegen echt heel erg pijn deed en heb je van de ha een flinke pijnstiller gekregen waar je niet bij drinken mag..
    tramadol ofzo..

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja dit idd. Vind het ook altijd zo gek dat je een smoes moet verzinnen. Alsof raar is dat je niet drinkt. Gewoon zeggen dat je niet zo'n zin hebt in alcohol.

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Juist, als dat opvalt dan vraag ik me altijd af of mensen enorme drankbakken zijn :D

15. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Ik Had het restaurant ingelicht en ik kreeg witte druiven sap😉

16. Logan

Logan Niet meer actief

Misschien kan je zeggen dat je de dag ervoor een verjaardag had en al zo veel gedronken hebt dat je maag al omdraait van alleen de gedachte aan een glas wijn.

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ben dan weer zo iemand waarbij het, buiten dat ik enorm misselijk zou zijn, niet op zou vallen omdat ik altijd alcohol vrij drink, geen gekke kazen en oranje smeer vlees eet enz. Handig hoor, dat mis je je zwangerschap ook niet! En ik drink regelmatig thee ipv koffie ( dat lust ik niet als ik zwanger ben ) dus dat valt pas op als je me een paar dagen zou zien.

18. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Als je op mij doelt? Nee hoor ik ben geen drankbak, maar bij een etentje drink ik altijd een wijntje en aangezien we deze etentjes toch al zo een jaar of 6 doen en ik de meiden goed ken en zij mij valt dat op. Maar misschien wel grappig om te kijken hoe ze reageren als ik fris bestel haha

19. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    En nog leuker, ik heb trouwens begrepen dat het een high wine wordt. Haha

20. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    ik zou zeggen: heb blaasontsteking en antibiotica kuur! ff geen alcohol dus... Of keelontsteking: dan brandt alcohol nogal in je keel...

Haha, ik drink zo goed als nooit dus voor mij makkelijk...

Deel Deze Pagina