Hallo , Ik wil graag een naammutsje bestellen voor onze kleine man . Alleen zijn er zo veel sites dat ik echt niet weet waar ik het beste kan bestellen ? Iemand ervaringen ? Alvast bedankt
Je kan ook een goedkoop (wit/blauw/roze) mutsje kopen (zeeman/hema/wibra) en dan online strijkletters bestellen en er zelf op strijken. Kan in vele lettertypes en kleuren en vaak kan je ook nog kleine applicaties (hartje/sterretje of iets dergelijks) erbij bestellen. Ben je echt veel goedkoper uit!
Ik wil het ook gaan doen, maar heb van de week dus idd zelf strijkdingen gekocht en wil binnenkort ff opzoek gaan naar een echt wit mutsje (bij hema bijv. zie ik alleen met applicatie) en dan ga ik het eens uitproberen!!
Je kan bij de hema ook speciaal papier kopen, waarop je dan zelf een tekst kunt printen en die op het mutsje kunt strijken Is heel makkelijk! Volgens mij kun je ook ergens een gratis mutsje met naam krijgen.. maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb.. als het me in valt, laat ik het weten!!
Als je bevallen bent krijg je via de wij jonge ouders een bon om een mutsje met naam te bestellen bij Simplycolors , gratis!
Als je de naam en geboortedatum doorgeeft op de site van Wij krijg je dat mutsje inderdaad. En je krijgt dan ook nog een jaar het blad Wij Jonge Ouders. Al vond ik het mutsje wel erg groot voor een pasgeboren baby, maar dat kan ook aan het koppie van mijn zoontje liggen
Bedankt voor jullie adviezen . Maar op de sites zijn ze tussen de 7 en 12 euro dus dat valt ook erg mee . Weet alleen niet welke site goed of het beste is. Kan inderdaad ook wel bij de Hema maar ik wil het liefst geborduurd hihi en dat kan ik dus niet en om dat te laten doen lijkt me duurder dan bestellen , of niet ? Fijn dat je er gratis een kan bestellen bedankt voor de tip , zal ik zeker doen !! Alleen hihi dit mutsje wordt zijn geboorte mutsje .
Zoonlief hier had een groot hoofd, en deze beeb krijgt weer een groot hoofd, dus ik was/ben erg blij met die mutsjes van Simply Colors.
ook niet geborduurd, maar via rainbowbasics.nl kan je ook een gratis mutsje krijgen. Alleen krijg je die dus pas na de geboorte van je kindje...
BorduurKoning Lelystad | Logo, Tutpoppetje, Handdoek en Babyartikelen borduren | Naam, url of afbeelding op kleding en textiel hier heb ik het een en ander besteld...s'avonds besteld 1,5 dag later binnen. Super snel en heel erg netjes
Ik heb 2 mutsjes van simply colours. Beide zijn ze veel te groot. Mijn dame weegt nu ruim 4 kilo maar ze past de mutjes nog steeds niet. Heeft dus niet te maken met je baby's hoofdje...
Ik zou zeggen informeer bij Kiekies hier op ZP,haar webshop is nog in de maak, maar ze maakt prachtige dingen... Onder andere naammutsjes...
ik heb bij borduurderie mutsjes met namen besteld geborduurd. niet duur en ze doet het zelfs binnen 24 uur als je nog niet weet wat het wordt.