Wie vind t netzo als mij echt rot om je nu fatsoenlijk te kleden. en fatsoenlijk bedoel is een beetje modern! Ik word er helemaal gek van.. help ben ook nie van plan om een hele nieuwe gaderobe aan te schaffen hoor heeft iemand een leuke tip?
Ik heb er zelf geen last van, ik probeer voor bovenkleding nog normale kleding te kopen/dragen. Normale truitjes en shirt van vor je zwangerschap kan je nog lang blijven dragen als je er lange hemdjes onder draagt die er onderuit komen. Verder draag ik veel rokken (normaal maar dan maat groter) met rekband. Als je kijkt bij bijv de Hennes die je heel veel wijde shirts, het is de mode...en niet duur! Je moet even durven te combineren..dan vind je je draai wel. Veel succes hoop dat je je gauw lekker en mooi in je kleren voelt! lIEFS
en mamalicious is een geweldig merk, met mooi leuke kleding...komt van Vero Moda en is niet al te duur!
deze zomer zijn tuniekjes in de mode, en die zijn ideaal als je zwanger bent. en ik heb er altijd modern bijgelopen, gewoon een paar goede basisstukken kopen. en mom2be heeft zeker leuk spul
ik heb wat leuke jurkjes gekocht. die kan ik nu aan met een broek en truitje eronder, en van het zomer als een gewoon jurkje ! Vond ik zelf wel een goede tip
Kijk eens op de H&M site. Niet duur en wel leuke kleding, vind ik. En je kunt online bestellen. http://shop.hm.com/shop/do?action=views ... AM_MAM_KLA
Heb ook wel al leuke dingen gezien op www.bellyfashion.nl Heb daar zelf een supertoffe broek gekocht.
Ik vind de kleding van mamalicious leuk en betaalbaar. Maar verder vind ik het ook moeilijk. Ik ben zwanger van de tweede en mijn ervaring is dat ik tegen het eind alleen nog maar in joggingbroeken met hempjes wilde lopen. Maar tot die tijd is het elke morgen zuchtend voor de kast.
Ik heb nog wat over van mijn vorige zwangerschap, heb wat gekregen van een uitgezwangerde vriendin en draag gewoon 'normale' topjes (die ik na de zwangerschap kan weggooien want dan zijn ze echt niet meer om aan te zien! Maar dan heb ik wel weer een goeie reden om te shoppen! )
Ik heb kleding van marktplaats, en prenatal, en ook een duurdere zaak bij ons vlakbij. Ik had 3 broeken, en een 6tal shirts, je wilt er ook niet elke dag hetzelfde uitzien.
Bij www.bonprix.nl kan je ook online bestellen. Ze hebben gaan zwangerschaps kleding maar wel tuniekjes, topjes en broeken met helastiek, helemaal niet duur. En nu mag het toch strak zitten.
H&M heeft goede kleding en betaalbaar ik had er 2 spijkerbroeken vandaan en heb ze dus de hele tijd gedragen en dan gewoon zo lang mogelijk je normale bovenkleding dragen ik had op slot maar 2 zwangerschapsshirts en de rest was gewoon met een buikband erom heen, zie je niet dat het te kort is