Hoi meiden, Het leek me leuk om een topic te openen voor meiden bij wie er iemand heeft gependeld en dit ook daadwerkelijk uitgekomen is! Caruli heeft voor mij gependeld en in mei 2007 kan ik heel misschien een positieve test in handen krijgen! Ben heel benieuwd!
Bij mij zei de pendel dat wij een meisje zouden krijgen op 5 maart. Justin is geboren op 28 februari, dus én t geslacht niet goed, én de datum.. Ik hoop natuurlijk voor jou dat ie wél uitkomt (maar nog liever in april toch)?
Bij mij zei de pendel dat ik een meisje zou krijgen maar t wordt een jongetje of de geboortedatum klopt moeten we nog afwachten
Ik zou zwanger raken in oktober van een jongen. Het werd al augustus en volgens de echo wordt het een meisje.
Caruli heeft bij mij goed gependelt , wanneer ik zwanger zou raken. over 12 dagen weten we of het geslacht ook klopt
bij mij is 4 keer goed gependeld wanneer ik zwanger zou worden (april vorig jaar) het geslacht was goed en de zwangerschap is ook goed verlopen, intotaal 4 keer gependeld
Bij mij heeft Caruli ook juist gependeld, weet alleen nog niet of het een meisje of jongen is! (logisch, haha)
Ik had 3 positieve pendels (waaronder één van Caruli) voor een zwangerschap in november! Dit is waarheid geworden... ben nu 22 weken zwanger! Ik heb haar ook weer laten pendelen voor de bevallingsdatum en het geslacht, hier zullen we nog even op moeten wachten. Het kan dus zeker, maar 'pin' je er niet op vast Liefs Elma
hihi nee zekerheid geeft het nooit zo'n pendel... maar wel grappig dat sommige meiden wel vaak goed pendelen!
idd wat de meiden zeggen pin je er niet op vast pendelen is leuk om te doen en te weten wat eruit komt maar verder....
Inderdaad. Je vertelde ook dat je het vaak hoort van meiden dat ze het ergens lezen dat de pendel toch is uitgekomen..
bo20: ja idd dat schrijven meiden maar ik zie het nergens terug haha dus vandaar dat ik het dan niet weet
Mijn moeder had voor me gependeld. Er kwam uit dat we een jongen zouden krijgen, maar het wordt een meid! Maar wie weet...als je er zelf heel sterk in geloofd dat het ook uitkomt. Ik geloofde er namelijk niet zo in. Groetjes Denise