Jeetje mina zeg! Wat goed dat je gelijk gebeld hebt! En wat een pech!!! Maar voor jou denk wel fijn dat je meisje nog iets eerder geworden wordt! Heel veel sterkte met de jeuk!!!
Wat ontzettend balen zeg sparky!! Kunnen ze daar verder nog iets tegen doen behalve eerder halen? Wel fijn dat je nu je kleintje over een weekje ongeveer in je armen zal hebben. Hopelijk verdwijnen al die stomme kwalen daarna heel snel, dikke knuf! @ Nijntje: fijn dat de waardes er verder wel gewoon goed uit zien. Geen idee hoe je de nuchtere waarde wat omlaag kan krijgen, maar misschien eens of een peer, of de yoghurt proberen savonds en niet allebei tegelijk?
Oh Sparky blijft jou nog wat bespaard...pfff Nou ik hoop dat de medicijnen wat doen voor je en fijn dat je in elk geval eerder gaat bevallen en niet nog langer met al deze kwalen hoeft rond te lopen. Nijntje, je kunt niks doen aan je nuchtere waarde(behalve insuline) 1,5 uur na het eten is je bloedsuikerspiegel op z'n hoogst dus wat je 's avonds eet heeft geen invloed op je waarde in de ochtend. Je lever maakt 's nachts suiker aan omdat je niks eet als je slaapt maar je cellen wel glucose nodig hebben om je lichaam ook in slaaptoestand van energie te voorzien. Echter door de zd heb je niet genoeg insuline(of het is resistentie tegen insuline)om die suikers af te breken en dan wordt je nuchtere waarde dus te hoog.
Ze kunnen er verder niks aan doen. Het komt door galstuwing geloof ik. De medicijnen zouden de jeuk moeten verminderen maar dat gebeurd niet altijd las ik. Ook dit is na de bevalling binnen 24 uur weer over voor zover ik weet. Sorry voor mijn ego berichten hoor... ben een beetje van slag door alles.
Geeft niks hoor sparky heel begrijpelijk! Hopelijk slaan de medicijnen wel aan bij jou! Gelukkig wel een goed vooruitzicht na de bevalling dan in ieder geval, al bied dat voor nu geen troost.
Jeetje dus toch Sparky, nu komt t ineens allemaal wel snel dichtbij of niet? Hopelijk werken de medicijnen snel. Nijntje, bij mij werkt t goed om een handje nootjes te eten met een glas water. Ook op aanraden van dr diëtiste.
Jeetje Sparky, sterkte de komende 1,5 week, hopelijk werken de medicijnen een beetje... Nijntje, wat betreft nuchtere waarde is ie bij mij vaak lager als ik gelijk prik als ik opsta en hoger als ik eerst ga douchen of andere dingen doe, ook al zou ik juist andersom verwachten... Ik heb geen idee hoe dat kan. Wat ik de avond ervoor heb gegeten of gedaan lijkt niks uit te maken, ik heb soms 's avonds een lagere waarde dan de ochtend erna nuchter als ik niks gegeten heb tussendoor.
Sparky wat een pech heb je meid, heel veel sterkte met de laatste loodjes! De bevalling zal echt als een verlossing komen denk ik of niet? Dat je dan tenminste overal snel vanaf bent!!!
Jeetje meid, alsof je nog niet genoeg op je bordje gekregen had! Heel veel sterkte, ik duim dat de medicatie aanslaat. Nog heel even volhouden en dan heb je eindelijk je beebje in je armen. Dikke knuffel!
Jeetje Sparky, het zit je ook echt niet mee nog 10 dagen en dan komt je baby Ik hoop dat je medicijnen toch een beetje helpen!
Even een foto van mijn mooie meisje spammen hoor! Vanmorgen 30 weken echo gehad en alles was weer helemaal goed! Groeit precies gemiddeld, vruchtwater normaal, hartslag mooi, lekker bewegelijk ennnnn koppie naar beneden!! Hopelijk blijft ze lekker zo liggen! Nog 10 weekjes te gaan! 😊 Gelijk nog even gevraagd naar het inleiden/ks verhaal, maar mijn eigen gyn gaf aan dat ze wel gewoon kunnen inleiden met een ballon en dat ze gewoon extra alert zijn op het litteken. Stelt dus toch wel weer gerust en nu dus max nog 10 weken en 6 dagen 😉
Goed nieuws engeltje Alles gaat dus prima, fijn hoor. Hopelijk blijft het zo gaan tot en met de geboorte. Enjoy.
Fijn Engeltje! En mooie duidelijke foto zo Blijft mooi om te zien he? Ik mag morgen weer in het zkhs even gluren naar ons kleintje Sparky, hoe gaat het vandaag met je?
pff ben blij dat ik iig géén 10 weken meer hoef! tussen nu en 4 weken ongeveer wordt ze geboren, maar liever vandaag dan morgen.
Fijn Engeltje! Mooie foto ook Hier gaat het redelijk. Veel jeuk en ook vannacht weer uren wakker gelegen. Maar ik probeer er relax mee om te gaan. Niet in de stress te vliegen van de jeuk maar gewoon eindeloos te wrijven wat op dat moment even verlicht. Niet altijd even makkelijk maar nog maar een paar daagjes. En zoveel mogelijk afleiding werkt ook.
Oh Sparky het zit ook niet mee. Hoewel je waardes nu wel mooier lijken. Maar die jeuk is echt niks.... Wel fijn dat ze je dus binnekort al gaan inleiden. heb je al een datum? Engeltje, mooie foto hoor. @ hier. Vandaag naar de vk geweest. Verteld over zondag. Vk zei meteen dat als ik dat wil ook best weer contact op kan nemen met de dietsiste. Ze heeft het idee dat m'n tussendoortje van de avond niet goed genoeg vult. Kindje ligt met z'n koppie naar beneden(dacht ik al hij heeft vaak de hik en die voel ik ook daar). Groeit gewoon normaal. Had een mooie buik zei ze. Dus no worries. Volgende week wel weer lc. de week erna weer een groeiecho.
Mooi Engeltje! Fijn dat alles goed is! Ook fijn dat je toch ingeleid kan worden mocht het nodig zijn Sparky, ik hoop dat je medicijnen snel gaan werken Toonie, fijn dat bij jou ook alles goed is! Ik heb echt geen idee hoe de baby bij mij ligt, ik voel de hik boven en beneden en hij beweegt zoveel dat ik soms nog het vermoeden heb dat ie nog steeds kan draaien, hij was laatste keer ook totaal nog niet ingedaald. Morgen weer naar de vk (omdat ik centering pregancy doe mag ik nog naar de vk, maar niet voor officiële controles), ik ben benieuwd of zij het kunnen voelen. Ik had vandaag echt mooie waardes, nuchter 5,1 en na alle maaltijden 5,9! Ik vond het zo mooi dat ze allemaal even hoog waren, blijkbaar heel goed kh's gespreid over de dag
Zo te lezen gaat het bij iedereen wel goed met de waardes en de baby's Hoe is het vandaag met jou Sparky? al wat minder jeuk? Ik ben zelf wel enigszins zenuwachtig voor de groeiecho volgende week. Nu de baby onder de loep genomen wordt ben ik benieuwd wat eruit komt. Bij mijn eerste is dit nooit gedaan, althans ze liep altijd precies op schema en er is verder niet nauwkeuriger naar gekeken.
Hier niet minder jeuk maar ook niet meer gelukkig. Gisteren super waardes zelfs na de patat met kipsate bij de ikea met maar 2eh insuline. Vanmorgen helaas begonnen met 7,2 nuchter. Extra bijgespoten voor ontbijt en na ontbijt 4,9. Heb ook nauwelijks wat weggedreven, voel me overal niet zo goed vandaag. Straks controle bij de gyn om 13.30. Spannend Flora!