Fijn dat de jeuk iets minder wordt en je waardes een stuk beter zijn sparky! Ik ben ook weer terug naar de Vk, dichterbij, minder lange wachttijd, persoonlijker en je kan gewoon afspraken plannen op dagen dat het jouw uitkomt. Week 36 moet ik wel weer terug naar de gyn ivm de eerdere ks. Vind het ook wel fijn dat ze gewoon het grootste deel van de zwangerschap van alles op de hoogte zijn wat er speelt, dan hoef je niet het hele verhaal te doen als ze op thuisbezoek komen in de kraamperiode. Hier alles nog steeds lekker z'n gangetje! Nog 8 daagjes werken verdeeld over 3 weken en dan lekker verlof! Zo blij dat ik gewoon nog kan werken deze keer tot het eind! De tijd gaat daardoor nu zo snel en daarbij kan ik gewoon nog lopen Werd vannacht wel drijfnat wakker..... Van de melk!!! Wordt dus tijd om de lillypadz uit de kast te gaan halen!
Sparky, fijn dat de jeuk minder word nu. Meintje, hou je zelf 1x in de week een curve bij dan of? En ik zou idd ook gewoon vragen of je terug mag. Nu wilde ik het sowieso al in het zkhs bevallen dus voor mij was het niet zo'n ramp dat het medisch werd Engeltje mag bijna met verlof, heerlijk vooruitzicht Ik zit al een paar weken thuis helaas. Nou gisteren mailtje gehad van de DBVK, maar hoefde niet te verhogen naar 8 eh. Maar prik vanmorgen weer te hoog,dus ga vanavond toch maar eens naar 8 eh, eens kijken of het wat afdoet. Komende week met vakantie naar Oostenrijk,lekker even weg
Engeltje, je hebt precies de voordelen van de vk opgenoemd, veel fijner. Fijn dat het zo goed gaat met je! Lottel, geniet van je vakantie! Ik prik 3 keer per week een dagcurve, en soms prik ik ook als ik twijfel over wat ik gegeten heb om te zien wat iets doet. Meestal klopt m'n gevoel wel, maar prik ik niet te hoog. Bijvoorbeeld gisteren had ik gebakken aardappels ipv gekookte, toen was het wel wat hoger, maar nog steeds 6,5 dus nog steeds prima.
Meintje, dank je wel ! Gaat vast goed komen,al zie ik wel een beetje tegen de reis op.. O fijn dat je alleen maar curves bij hoeft te houden. Gisterenavond toch maar eens 8 EH gespoten ondanks dat het niet hoefde van de DVK,maar ik was benieuwd wat het zou doen,vanmorgen 5.3. Dus ook maar net op het randje. Blijft toch apart zeg maar hihi.. Zal blij zijn als ik dit niet meer hoef als ik bevallen ben, merk echt dat het nog niet in mn systeem zit. Gaan we savonds eten, o ja, spuiten.. Echt al zo vaak 'bijna' vergeten. Zometeen een fotoshoot op de hei, ben erg benieuwd
Veel plezier op vakantie Lottel! Hier gaat het best goed met de waardes. Net nuchter weer 6,0 dus omhoog naar 28eh. Bij ontbijt gaat het al even goed met 18eh, lunch gaat nu goed zonder insuline en avondeten kan ik afbouwen naar 16eh. Vanavond proberen voor het eerst. Nog 5 dagen tot de inleiding!
Sparky wat spannend en fijn dat je bijna ingeleid gaat worden! Wat zal het fijn zijn als je straks dit alles achter je kunt laten en heerlijk met jullie meisje kunt knuffelen. Nog een paar dagen volhouden meid!
Engeltje wat heerlijk dat het zo goed met je gaat! Nog even dus een dan genieten van je verlof, zo fijn!
Vraagje! Ik ben bijna door mijn stripjes heen en ik vind t zonde voor die paar weken dat ik nog zwanger ben compleet nieuw potje te kopen. Iemand die nog over heeft dat ik kan overnemen voor een redelijk bedrag? Ik heb zowel aviva als performa.
Als ik had dan mocht je het hebben Nanda, hier alleen nu net genoeg nu de inleiding naar voren is geschoven. Hier gisteren na ontbijt ineens een waarde van 12,5!! Gyn wou dat ik ctg ging maken en die was gewoon goed. Waardes de rest van de dag ook goed. Vandaag nuchter 5,2 en na ontbijt 7,8. Hopelijk geen grote uitschieters meer. Vanmiddag laatste controle bij de gyn. Vrijdag inleiding. Zoooo spannend!
Nanda, ik kan je niet helpen, ik heb ander merk stripjes en waarschijnlijk precies genoeg. Sparky, wat raar dat het ineens zo hoog was! Gelukkig is alles goed met de baby. Spannend ook, nog maar een paar dagen!
Nanda, ik had ook een ander merk, helaas, anders had je ze mogen hebben. Heb nog best wat over wat achter in de kast ligt... Ik had vandaag mijn laatste afspraak bij de internist en ik ben suiker af!! Mijn hba1c waarde was 39 en dus prima. Toen ik vroeg of het erg was dat dat wel binnen de lijntjes vrij hoog was (maar nog wel prima onder de grens van 42) verzekerde ze me dat dat niks uitmaakt.. Pfoe gelukkig maar. Ik moest even een traantje laten hoor, ik had mezelf zo zenuwachtig gemaakt de hele morgen. Nu ieder jaar nog bloed prikken de komende 5 jaar, en dan ben ik er hopelijk helemaal vanaf... Tenzij er nog een derde zou komen, dan ben ik vast weer de sjaak. Succes allemaal nog dames die nog even moeten! Sparky jij succes over een paar dagen met de bevalling.
Lottel, veel plezier! Beebiebeeb, wat fijn dat je er nu helemaal vanaf bent! Geniet ervan! Ik kom net terug van het zkh en ik mag terug naar de vk! Onder voorwaarde dat als ik toch te hoge waardes krijg ik meteen weer naar het zkh ga en dat ik daar ook ga bevallen ivm het meten van de suikerwaardes bij de baby na de bevalling. Echt heel fijn vind ik Met de baby was ook alles goed, lag net als vorige keer op de p50 lijn, dus beter kan bijna niet
Meintje en Beebiebeeb, wat een goed nieuws voor jullie beiden. Heerlijk! Nanda, ik heb accu chek performa strips, ik moet morgen weer naar ziekenhuis en als ik dan minder zou mogen prikken heb ik wel over. Ik laat het wel even weten. Sparky, is de jeuk al echt minder? Nog een paar daagjes wachten, inderdaad heel spannend!
Jeuk is niet nog minder geworden. De ene dag meer dan de andere en het komt met aanvallen. Maar het is te dragen, zeker met de wetenschap dat het bijna voorbij is. Hier net ee laatste controle gehad. Ze zag de blauwe plekken op mijn buik door het prikken en zei oh wat fijn dat je daar over een paar dagen vanaf bent he. Nou echt wel!! Deze dag ook alweer bijna voorbij, gaat nu snel zeg. Lottel, veel plezier! Beebiebeeb, wat fijn dat je er nu helemaal vanaf bent! Menneh, hoe gaat het nu met jou dan?
oh dat zou super zijn, Fiora! Ik hoor het graag. Anders moet ik toch maar weer een nieuw potje kopen. Kost me 30 euro voor die paar weekjes grrr.
nee 2 x. ik heb nog voor 2 weken aan stripjes liggen, als ik 2 x per week die dagcurve doe. Dus kan zijn dat ik nét 1 a 2 weken te kort kom.
Beebie goed nieuws!!! Ik eet me de helevweek al de rambam aan suiker. Hihi ik ga echt er mee stoppen maar damn wat lekker weer. Gewoon omdat t kan...