Oeee engeltje! Succes! Ben aan het duimen voor je!! Ondertussen weer gecheckt. Waarde voor t avondeten was 4,9 na avondeten 5,2. Wat heb ik op? Kipsate met kroepoek(paar), 2 kleine aardappelpartjes ofzo gebakken in de oven en achteraf een brownie met bolletje ijs. Nou als dat niet genoeg suikers zijn!! Nog steeds een hele mooie waarde!! Snap er niets meer van.
Succes Engeltje! Nou Monic wat een droom waardes. Als jij zw-diabetes hebt, eet ik m'n schoen op Saté saus bevat ook veel suiker en die brownie en bolletje ijs en dan nog zo'n mooie waarde.
Nou t blijft helaas een beetje hangen en zorgt ook niet voor ontsluiting. Op naar huis dus weer om verder te wachten.
Gelukkig wel een paar uurtjes kunnen slapen, maar werd een half uur geleden wakker van een flinke kramp in m'n rug en nu weer flinke harde buiken. Blijft door rommelen dus...
Wat spannend Engeltje! Ik hoop dat het doorzet! Ik was er even niet, maar zal binnenkort weer even bijlezen.
Spannend nog steeds engeltje! Goed dat je toch even gebeld hebt dan weet je tenminste waar je aan toe bent en goed dat je nog een beetje hebt kunnen slapen ook. Dat scheelt weer een beetje. Ik duim voor je vandaag! Monic nette waardes! Hier reageer ik eigenlijk ook bijna nergens op behalve spelt en pannenkoeken, fijn hoor! Het is wel zo dat het door hormonen over een paar weken allemaal wat hoger zou kunnen worden, is normaal verloop maar helemaal aan het einde worden de waardes ook weer lager door afname van de hormonen. Succes nog! Vandaag weer verder met schoonmaken heerlijk de extra tijd(het voelt als extra omdat ik nu langer zwanger ben dan bij de eerste).
Oh spannend engeltje! Succes. Nette waardes Monic. Lekker aan de schoonmaak Fiora. Geen last van dit weer? Pff nou vannacht bar slecht geslapen, t rommelde wel een beetje maar daarvan sliep ik niet slecht. Sliep heel licht en schrok steeds een soort van wakker. Vandaag 2 keukenzaken bezocht en gekeken wat we willen. Ik ben wel aardig uit wat ik wil, maar ml moet volgende week ook nog even langs nog een ander(ik hoop nmlk dat ik tzt ook wel bevallen ben.....). Nu ff pootjes omhoog en straks maar weer wat opruimen... Mn hoogste waarde was gisteren na het avond eten trouwens. En dat was ook echt wel veel kh. Waarde 7.2.....
@ fiora: lekker nog zo'n extra dagje schoonmaken @ toonie: oh dat is zo herkenbaar van dat lichte slapen en steeds dromen en weer wakker schrikken. Hopelijk heb je de komende nacht een betere nacht! Nou t duimen heeft helaas niet geholpen meiden. De weeen werden vanochtend echt een heel stuk sterker en ik was er dan ook echt van overtuigd dat het door ging zetten, maar helaas.... Het heeft nog een tijd gerommeld, maar nu helemaal niks meer. Zo ontzettend balen! Vanmiddag nog wel eventjes naar t dorp geweest voor boodschappen en ik merk wel dat m'n buik nog heel gevoelig is. Reageer echt heel erg op wandelen en autorijden nu. Maarja blijkbaar wil ons dametje dus nog steeds gewoon niet komen helaas....
Toonie, uiteindelijk heb ik weinig schoongemaakt. Was inderdaad te warm. Ik heb vooral even tv-series gekeken. 7,2 is netjes met veel koolhydraten vind ik! Hopelijk slaap je vanacht beter en wat leuk een nieuwe keuken. Binnenkort gaan jullie er dus 1 bestellen? Engeltje wat balen nou weer...nou dan maar liever geen voorwerk tot het echte werk lijkt me, dan kun je tenminste nog een beetje relaxen!
Ja ben idd wel heel blij dat t nu dan ook echt even rustig is! Ff goed bijkomen nu voor als het echt door gaat! Zoontje slaapt vannacht ff lekker bij m'n ouders en ik heb net gezellig een bakkie gedaan bij een buuf van verderop. Ze kwam heel toevallig gisteravond toen het net begon allemaal even poolshoogte nemen omdat ze t voorgevoel had dat er wat gaande was. Heb haar toen niks laten merken maar nu achteraf wel verteld Toch wel fijn ook om zo'n goede band te hebben met je buren! Groot gelijk dat je niet veel hebt gedaan met deze warmte hoor fiora! Morgen weer een dag en lekker weer een stuk koeler ook!
Pfff muggen in de slaapkamer afgelopen nacht....niet echt lekker geslapen plus dat dochter nog regelmatig halverwege de nacht bij ons in bed kruipt. Hopelijk vannacht wat meer rust en gelukkig is het vandaag alweer wat koeler! Net lekker ontbeten met een croissantje, ik heb daar de laatste weken zo'n trek in steeds. Ik heb er nu maar eens aan toegegeven. Ben benieuwd naar de waarde zo. Engeltje hopelijk heb jij lekker kunnen slapen en het is inderdaad prettig om een paar goede buren te hebben waar je op kunt rekenen als er wat is. Die zijn tenminste dichtbij. We gaan zo even zwemmen met onze dochter....dan voel ik me helemaal een walrus
Ik kom nog even langszwaaien Engeltje, Fiora en Toonie, jullie zijn er echt bijna! Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen met de bevallingen en dat ze niet meer al te lang op zich laten wachten! Ik ben benieuwd! Monic, wat een mooie waardes inderdaad, ik had zeker niet zulke waardes met wat jij eet! Wel gek dat je niet bent doorgestuurd naar de gyn, mij is vergeld door gyn en vk dat de vk te weinig verstand heeft van zwangerschapsdiabetes. Ik mocht ook pas terug toen bleek dat alles onder controle was met dieet. Maar als er niks aan de hand blijkt te zijn is dat natuurlijk nog beter! Poppenkop, balen dat het nog steeds moeilijk onder controle te krijgen is, ik hoop echt dat dat gaat lukken voor je! Hier: wat heb je weinig tijd met een baby zeg! Hij slaapt ook niet zoveel overdag, dus ik heb m'n handen vol aan hem. In de draagdoek gaat redelijk, maar met dat warme weer is dat ook geen optie. M'n borstontsteking is eindelijk weggebleven, nadat het 2 keer terug kwam. Echt een rampdag gehad met bijna 40 graden koorts en een baby met een regeldag. Maar ook dat weer overleefd. Hij slaapt 's nachts best goed gelukkig, behalve vannacht, eerste nacht dat ie uren wakker was, en ik dus ook... Nouja, hoort er ook bij. Ik heb verder niets meer gemeten na vorige week een goede waarde, daar ben ik echt niet aan toe gekomen, misschien volgende week nog een keertje. Ik moet 3 maanden na de bevalling nog een keer een GTT test doen, daar krijg ik dan vanzelf een oproep voor. Maar ik denk dat het wel goed zit nu.
@ fiora: ohhh grrr erg irritant die muggen he!! Hopelijk de komende nacht weer een betere nacht! Lekker dat jullie ff gaan zwemmen, veel plezier! Hier vannacht een redelijke nacht gehad gelukkig. Alleen maar 4 x wakker omdat ik moest plassen. Helaas werden we wakker gebeld met slecht nieuws. Mijn man zijn oma zal waarschijnlijk vandaag of morgen overlijden Man is daar nu dus nog even heen voor hij moet werken... Afgelopen januari hebben we afscheid genomen van zijn andere oma, best heftig dus zo kort op elkaar en beiden hebben geen kennis kunnen maken met ons meisje Gaat hier een heel dubbel weekje worden... Edit: ze is nu net overleden...
Gecondoleerd engeltje..... Dit is weer de andere kant van t leven. Idd echt jammer dat jullie beider oma's nu niet jullie meisje gekend hebben. Mijn oma overleed toen ik nog niet zo lang wist dat ik zwanger was van onze eerste. Gelukkig heeft mn moeder t haar nog wel kunnen vertellen. Wel fijn dat je een goede nachtrust heb gehad. Nu verder nog rustig bij je? Fiora. Muggen nog wel. Heel irritant. Had er al een vanochtend vroeg en dat vond ik meer dan genoeg. Wat was je waarde na t croissantje? Hier vannacht redelijk geslapen. Voordat ik in slaap viel rommelde t nog wel en vannacht een beetje. Nu ook weer wat af en aan. Ik ga maar weer ff proberen mn ogen te sluiten. Vind t wel irritant nu. Ik ben echt bang dat de kleine nog lang op zich laat wachten.
@ toonie: thnx! Wij waren idd ook blij dat we het wel aan andere oma hebben kunnen vertellen. Maar pff blijft heftig 2 oma's in zo'n korte tijd (zijn ook nog zussen van elkaar). Ben ook wel een beetje bang voor het verloop deze week aangezien ze deze week wilden gaan beginnen met inleiden. Gok dat de begrafenis donderdag of vrijdag zal zijn namelijk... Hoop zo dat t niet samen gaat vallen! Hopelijk gaat bij jou het gerommel nu echt door zetten meis, het is zo frustrerend als het maar blijft gaan en niet doorzet. Hopelijk kun je zo wen beetje slapen en wordt je straks wakker en gaat t echt beginnen!
Gecondoleerd engeltje, wat verdrietig en de timing zo vlak voor de geboorte maakt het extra emotioneel lijkt me. Sterkte meid! Ik hoop ook voor jullie dat het geen begrafenis en geboorte op 1 dag wordt. Meintje, ja dat gevoel van de hele dag alleen maar aan het moederen zijn ken ik. Maar op een gegeven moment krijg je wel weer wat meer tijd voor andere dingen hoor dan vinden je baby en jij weer een wat ander ritme. Duurt een paar weekjes. Fijn dat de borstontsteking over is. Toonie, hopelijk zet de bevalling nou eens echt gauw in. Mijn waarde na de croissant was 5,7. Goed gelukkig! Hier ook wat gerommel, na het zwemmen wat slijmverlies af en toe en ietsiepietsie bloed erbij. Verder af en toe pijnlijke harde buiken dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....eerste bevalling ging heel snel en daar ging amper wat gerommel aan de weeën vooraf dus ik hou er wel rekening mee dat het binnen een paar uur zomaar kan gebeuren. Nu heb ik door het gerommel(duurt al langer nu dan bij de eerste destijds) wel het gevoel dat ik tenminste wat voorbereidingstijd heb om dingetjes in huis klaar te maken. Net bv toch maar even het wiegje opgemaakt.
Thnx fiora! Oh spannend bij jou nu dus ook! Ben benieuwd of het deze keer dan ook snel doorzet of dat je ukkie toch nog even op zichzelf laat wachten, succes alvast! Nou de begrafenis is donderdag, dus misschien kan ik morgen vragen of ze vanaf vrijdag dan willen gaan inleiden en anders morgen of dinsdag al. Voor mij is het t belangrijkste als mijn man in ieder geval bij de begrafenis kan zijn. Komt ze spontaan op donderdag dan is er niks aan te doen natuurlijk, maar ik zou er nu in ieder geval niet voor willen kiezen om woensdag of donderdag in te leiden.
Word dus ook spannend bij jou fiora . Hier is t wiegje nog niet opgemaakt. Aangezien ik er niet vanuit ga nu dat t zo gebeurd is. T zou enorm fijn zijn natuurlijk als t anders us. Maar ik ben al rustig aan de komende week aan t plannen. Engeltje.. Helaas binnen een half uur stonden mn schoonouders opeens voor de deur.ze waren even langs ons nieuwe huis gefietst . En kwamen dus even langs. ....... dus nog gen half uur slaap gehad. Meintje ja tis altijd even wennen een kleintje of t nu je eerste tweede of derde is . Maar geniet lekker van je kleintje. En heel fijn dat je nu geen borstontsteking meer hebt.
He das balen zeg toonie!! En thnx... Hoe gaat het vandaag met jullie meiden? Al iets doorgezet? Ik kreeg gisteravond zoveel pijn in mijn buik dat ik niet meer op m'n benen kon staan zo erg. Dacht dat als t zo heftig zou gaan beginnen dat t wel eens snel gebeurd kon zijn... De pijn bleef echter heel lang hangen, werd even iets minder, maar m'n buik ontspande totaal niet tussendoor en werd toen weer heel erg. Kreeg het ook gewoon niet weg gezucht. Uiteindelijk herkende ik het en niet als een wee, maar als een darmaanval. Ooit 1 x eerder gehad, maar legde nu natuurlijk niet gelijk de link daar naar toe. Pas toen ik na een half uur ineens moest rennen naar de wc toen had ik het door. M'n buik rommelde daarna ook nog wel wat verder maar uiteindelijk ging het weer helemaal weg gelukkig. Vanmorgen nog controle gehad en helaas nog steeds geen ontsluiting. Had ik dat wel gehad dan was ik vandaag ingeleid en nu mocht ik kiezen en heb ik maar voor vrijdagavond gekozen, de dag na de crematie van oma.