Zeg dames.... Jullie zijn toch niet stiekem zonder mij aan t bevallen he? Of nouja, voor jullie hoop ik van wel natuurlijk!
Nou engeltje, het is toch doorgezet en ben binnen 2 uur bevallen van een gezonde dochter van "slechts" 3 kilo. Het ging razendsnel daardoor wel hele heftige naweeën en toch wel wat hechtingen maar alles gaat goed! Alle andere wachtende meiden hier een voorspoedige bevalling gewenst heel binnenkort
Fiora dat is snel zeg!! Maar gefeliciteerd!! Geniet lekker van jullie meisje!! Hoe is t met je waardes nu? Engeltje. Nee bij mij niet hoor..... Ik hou mezelf maar voor dat t het zh word met inleiden volgende week. niet iets waar ik naar uit kijk maar hij moet er toch uit... Misschien moeten wij ook gaan zwemmen net zoals Fiora. Misschien zet t dan ook eens door. Tenzij jij natuurlijk nu ook aan t bevallen bent. Zou toch wat zijn he zijn julie nog eerder dan ik... Hier tja t rommelt. Oud nieuws. Gisteren contact gehad met vk. Een andere vrouw en precies degene die ik eigenlijk ook niet echt leuk vind. Geen klik mee. En dan dr antwoord op t geromel en dat ik moe ben. Ik heb dr geen bal aan.... Morgen mag ik weer langs. Ben dan 40,5. En ik wil gewoon dta ze dan gaan strippen. Die twee dagen wachten tot ik 41 weken ben zou ik wel een beetje onzin vinden.
Thanks ladies. Toonie het ging inderdaad(weer) veel te snel die bevalling, kort maar heftig qua pijn en beleving. Het belangrijkste is natuurlijk dat alles goed is gegaan. Inderdaad lekker gaan zwemmen en anders gewoon aandringen op strippen wat moeten die 2 dagen nog uitmaken nu.... Lottel, de waardes van de baby waren gelukkig goed dus we mogen zo heerlijk naar huis
Wow fiora gefeliciteerd!!! Wat ontzettend snel zeg! Geniet ervan meis! @ toonie: he wat jammer zeg, hoopte het echt voor je!! Ik ben ook nog niet bevallen hoor, ga er eigenlijk ook wel vanuit dat t dit weekend zal gebeuren met de inleiding. Gewoon teveel stress nu op het ogenblik natuurlijk.... Maar ml stelde toevallig gisteravond ook voor om te gaan zwemmen vandaag, dus wie weet! Vervelend dat je geen goede klik hebt met die Vk, is zij ook degene die je morgen moet gaan strippen, of weet je het niet? Hopelijk willen ze het in ieder geval proberen! Hier gaat t mwoahh.... Wordt echt te veel rondgeslingerd tussen allerlei emoties. Zondag natuurlijk zowel het overlijden van mijn man zijn oma als de 1e verjaardag van t zoontje van goede vrienden, gister naar t zh om een afspraak te maken over het inleiden waarbij je dan aangeeft dat t t liefste over de crematie getild kan worden, terwijl je het eigenlijk liever eerder hebt. Ook nog t rouwboeket uitgezocht. Vandaag krijgt mijn beste vriendin de sleutel van hun nieuwe huis en geven ze een betonparty, maar daar kan ik nu niet heen, want vanavond op hetzelfde tijdstip gaan we afscheid nemen van oma en het boeket er neerleggen. Misschien dat ik vanmiddag even bij t nieuwe huis ga kijken. Donderdag de crematie en vrijdag de inleiding. Pfff voelt echt gek zo allemaal.
Gefeliciteerd Fiora! Dat is ineens snel gegaan zeg! Fijn dat alles goed is, geniet ervan! Engeltje, gecondoleerd met het overlijden van de oma van je man. Wat een moeilijke tijd is het toch met al die verschillende emoties... sterkte! Toonie, wat gek dat ze je niet eerder willen strippen, bij mij begonnen ze met 40 weken. Niet dat het iets uitmaakte, want ze konden er niet eens goed bij. Maar ik hoop voor jou dat je niet hoeft worden ingeleid
Thnx Meintje! Hier wel weer flink wat steken gekregen in mijn buik na t zwemmen, maar nog niet zo dat ik t idee heb dat t vandaag wel eens zou kunnen gaan gebeuren. Net met m'n zoontje een potje beplakt met vlinders en een kaarsje erin voor oma zodat we die bij haar kist neer kunnen zetten. Straks gaan we alvast afscheid van haar nemen.
Fiora! Gefeliciteerd met jullie dochtertje. Geniet er lekker van Engeltje.. Pfoe! Jij hebt het ecjt zwaar! Gecondoleerd met jullie verlies en veel sterkte! Nou ik dacht dat ik geen zwangerschapsdiabetes ofzo had aangezien al mijn waarden zo super waren.. Vandaag een frietje en frikandel naar binnengewerkt en voila; waarde van 11,6! Wat ben ik geschrokken zeg!! En dat met friet.. Mijn lieveling;( vind het ergens echt heel erg!
Whaaaaaaaaaa om 23.59 op de uitgerekende datum braken dan toch mijn vliezen!!! Nu afwachten en proberen nog wat te slapen mocht dat nog lukken ondanks de adrenaline 😊 Heeft dat zwemmen toch geholpen fiora! Toonie, morgen dus t zwembad in duiken meis!
Bedankt Monic. Ik heb helaas hetzelfde als jij ervaren, 1 grenswaarde na de test em goede dagcurves tot een speltbroodje. Ik dach eerst ook dat ik het niet had maar je suikerintolerantie neemt ook toe naarmate de zwangerschap vordert. Jammer van de frietjes meid! Engeltje, spannend!! Binnen 48 uur gaat het gebeuren dus. Zet hem op, succes!
Hup Engeltje! Wat fijn! Monic: op zich reageert iedereen op friet, ook als je geen zwangerschapsdiabetes hebt (ik heb mijn man laten prikken en die kwam ook op een 8 uit), maar jouw waarde is helaas wel echt hoog. Misschien helpt het nog om de snack weg te laten? Of ermee te experimenteren? De eerste keer had ik er een kaassoufle bij en kwam ik op een 8.9. Een latere keer nam ik een frikandel en zat ik op 6.7, en die waarde mocht nog. Alleen jammer dat ik verslaafd ben/was aan kaassoufles. Wel balen, zo'n verhoogde waarde. Bij mij ging het de laatste tijd zo goed dat ik het aandurfde om ongeveer 10 autodropjes te eten. Waarde na twee uur: 8.8. Toch nog maar even volhouden dus, dat suikervrije eten...
Gefeliciteerd Fiora, dat heb je snel gedaan zeg! Geniet er van! Oh Engeltje, zo spannend! Succes! Monic, patat is ook wel echt een koolhydratenbom. Ter vergelijking, ik zat op een waarde van 12,5 na 2 volkorenbroodjea met mager beleg na een ontbijtcurve. Als je voor de rest mooie waardes hebt, niet te veel van schrikken hoor. Het is natuurlijk balen dat je moet opletten met wat je eet, maar het went ook.
Eindelijk engeltje!!!!!!!! Succes!!!!! Wat bij mij helpt met friet is natuurlijk maar een klein beetje met een toefje mayo. En een gewoon stukje vlees erbij ipv gefrituurde snack. Biefstuk of varkenshaas oid. En salade. Dan blijf ik nog netjes onder de waarden...vooralsnog, misschien dat t nog veranderd. Verder hier weinig bijzonderheden. alles zijn gangetje...
Mijn gynaecoloog, internist en diabetesverpleegkundige zeiden ook dat af en toe een verhoogde waarde geen probleem is, maar je moet het natuurlijk wel goed in de gaten houden en niet opzoeken! Maar ik mocht wel gewoon een pannenkoek eten van ze (jammer genoeg vergat ik toen mijn apparaatje om de glucosewaarde te meten, dus ik weet niet hoe ik erop reageerde). En af en toe een frietje mocht ook wel. Ze controleren wel streng op wat er uit mijn dagcurves komt, maar ze zijn gelukkig ook menselijk.