Hier nog geen baby of bevalling. Morgen wel 40 weken. Geen idee wat ik met zp doe. Ik ga er niet meteen vanaf. Maar zal denk ik wel minder tijd hebben. Dan is app, fb of mail makkelijker.
Als het meezit slaapt je ukkie heel veel, dan heb je alle tijd!!! Iig wel even laten weten wat het geworden is hoor! Ik stuur je tegen die tijd nog wel een keer een pb-tje, die krijg je als het goed is ook per mail
Allemaal beste wensen voor 2015!!! En Miekie, heel veel succes met de bevalling! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op de dames hier die zoveel verder zijn dan ik. Maar ik heb nu ook een ticker! Eens kijken of het voor mijn gevoel nu langzamer of sneller gaat... (Ik vergeet ook elke keer hoeveel weken ik precies ben, haha...) Met oud & nieuw lekker twee mierzoete medjool dadels (met kaas) gesnoept, die voor 97% uit koolhydraten bestaan, maar dat ging allemaal goed. Lekker hoor!
Als je gewone dadels lekker vindt, moet je echt eens medjoul/medjool dadels proberen. Die zijn ongeveer 3 keer zo groot als gewone gedroogde dadels, maar echt superzacht en heel zoet. Heerlijk met pittige kaas en walnoten. Het zijn wel echte suikerbommen. En ze zijn ook behoorlijk duur, 15-20 euro per kilo is geen uitzondering.
Miek, gefeliciteerd met je uitgerekende datum!!! Hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten! Ik vond het overtijd lopen de vorige keer bij mijn dochter echt VERSCHRIKKELIJK! Eindelijk de uitgerekende datum bereikt en dan heb je niks! Ik ben er dit keer iig beter op voorbereid dat het later kan worden. Al vraag ik me af of het minder tegenvalt iPinky, ik kijk ook wel eens op hoor tegen meiden die verder dan ik zijn of zelfs al bevallen zijn! Ik wou dat ik ook al weer wat verder was Al denk ik ook soms, ja jeetje dan is het er straks en denk je weer ahh was ik nog maar even zwanger! Ik onthou ook het beste hoe lang ik precies zwanger ben door die ticker noem het maar zwangerschapsdementie al ben ik op een zondag uitgerekend dus zodra de maandag er is begin ik ook weer een nieuwe week in mijn zwangerschap, dus dat is wel makkelijk
Ik wil nog niet 'verder' zijn. Sterker, ik vind dat de tijd vliegt en eigenlijk veel te snel gaat. Ik ben na 4jr eindelijk zwanger en ik geniet van elke seconde! Ik ben ook bang dat ik het ga missen juist. Dan is je buik opeens weer zo leeg...
Ik wil mijn baby!! Ik mag nog (on)geduldig wachten. Alles was goed met mij en debaby. Dat is erg ffijn. Niet gekeken naar ontsluiting. Dat doen ze niet als er geen reden voor is zei de gyn. Ik word wel ingeleid als vrijdag nog niks aan de hand is. Ik hoop dat vandaag of komende dagen de kleine zich spontaan meld. Hij heeft trouwens nog een meting proberen te doen. Baby zit op de gewone lijn. Niet groter. Vruchtwater was ook goed. In de buik niks te zien vd suiker. Hij benoemde het als een milde zwangerschapssuiker.
Als je zo lang op je kleintje hebt gewacht dan mag je zeker genieten van elk moment. Ik vind de laatste weken erg snel gaan. Het lijkt me zo raar om weer je tenen te kunnen zien.
Dat is super goed nieuws! Ik hoop dat je bevalling voorspoedig zal verlopen! En die ongeduldigheid... Ja het heeft er ook wel iets mee te maken hoe lang je hebt moeten wachten om zwanger te raken denk ik. Wat zijn nou 9 maanden op 4 jaar wachten? Bij ons was het niet echt gepland, ik was juist met hele andere dingen bezig! Dus vandaar dat ik nu het gevoel heb dat mijn leven even op pauze staat en dat ik puur en alleen aan het wachten ben tot de baby er is. Ik vind het wel heel leuk om de baby te voelen bewegen hoor, maar na 7 maanden ben ik er eigenlijk wel klaar voor om hem ook daadwerkelijk te ontmoeten en mijn leven weer op te pakken. Omdat qua babyuitzet alles in Nederland goedkoper en leuker is, heb ik tijdens mijn laatste bezoek aan Nederland ook groot ingeslagen. Wat betreft spullen ben ik nu dus ook vrijwel helemaal klaar. Ik moet alleen alles nog een keertje wassen en ordenen. En ik moet nog wat zooi verkopen en sommige spullen moeten naar de berging, maar voor de rest zit ik te duimendraaien.
Fijn miek!!! Altijd lekker om te horen dat het goed is allemaal! Hopelijk hoef je niet ingeleid te worden, maar reken er maar wel op, dan valt het alleen maar mee Hilly, kan me voorstellen na zo'n traject dat je het snel vindt gaan. Ik moet zeggen dat ik na zo'n 7 maanden misselijk zijn en spugen en dan nu die zw.suiker erbij, er wel een beetje klaar mee ben. Ik probeer niet te veel te klagen, want ik weet hoe een groot wonder het allemaal is, maar soms valt dat niet mee.. Ik ben de laatste dagen wel ineens soms een beetje bangig dat ik toch alsnog een mega grote baby krijg... Ga het toch maar eens bij de VK voorleggen deze week. Misschien dat ze me wat gerust kan stellen met een echo
Ja gewoon aangeven. Nu kunnen ze nog een goede meting doen. Straks word het alleen maar lastiger. En pijnlijker. Hoofdje meten als het ingedaald is is echt pijnlijk.
Ik krijg maandag eindelijk duidelijkheid! Dan heb ik een afspraak bij de diabetesverpleegkundige en de diëtiste, dan kan ik gaan prikken en kijken wat mijn eten doet! Ben op het moment echt wel aan het afkicken van chocola, ik mis het zooooo! Maar ik heb wel cake gehaald om mijn zoete trek te stillen!
Ik ga zo pizza eten, heeft mijn vriend bedacht en besteld... Ik heb het nog niet eerder op en merk dat ik de laatste dagen sneller een hoge waarde heb dan normaal. Niet té hoog maar wel ietsje hoger dan normaal. Ben mijn eetritme ook een beetje kwijt met die rare feestdagen, misschien dat het daardoor komt. Ik ben benieuwd wat ie nu doet ik zit wel altijd na een halve pizza vol, dus dat scheelt.
Ik eet zelf nog wel gewoon chocola hoor! Daarvan gaan mijn waardes niet echt gek doen, als ik het een beetje goed time. Gewoon zorgen dat je kwaliteits-chocola hebt, dus hoog in cacao en laag in suikers. (Dus melk is beter dan wit en puur is beter dan melk.) Oh en chocola met nootjes scheelt ook al snel 12 gram koolhydraten op 100 gram. Ik heb zelf chocola met hazelnoten van Lindt met 45 gram koolhydraten per 100 gram. Dat is bijna de helft, maar 100 gram is wel de hele reep, dus een paar stukjes kan echt geen kwaad. (In dit geval zou 1 reepje met 4 stukjes resulteren in 7,5 gram koolhydraten.) Volgens mij is cake echt niet veel beter, zeker niet als je die kant en klaar in de winkel koopt met lekker veel toegevoegde suikers. Plus dat cake twee keer koolhydraten bevat: uit suikers en uit het meel dat gebruikt wordt. Ik zou eens op de verpakking kijken om te kijken of het echt zoveel verschilt. Lekker hoor! Ik schuif de korsten altijd gewoon door naar mijn vriend... Dat deed ik voorheen al, maar nu zorg ik er zo voor dat ik minder deeg eet. Eet smakelijk!
Beeb, hier aan de friet. Lekker. Laat even weten wat pizza doet. Dat mis ik zo. Cake doet het bij mij altijd goed. Ook kant en klare. Ook wortelcake.
Ik ben benieuwd, ben nog niet misselijk Ik heb alleen niet ervoor geprikt, maar zal laten weten wat het erna is iig Cake kan hier ook wel, alleen de kant en klare cake uit de supermarkt is hier maar een dun plakje. Zelfgemaakte doet het veel beter! Update 20.45u.....pizza 7,7 Ik had hoger verwacht, maar het valt mee. Ik heb 3/4 vd pizza op. Ik vind het het niet waard eigenlijk. Nu toch weer misselijk en als ik mag kiezen ga ik toch liever voor een frietje, dat gaat hier beter