Lever radenz e in principe af, maar als je het beperkt tot 1 boterhambeleg per dag mag het wel gewoon!! Ik at boterham vol ermee dus was even afkicken maar nu eet ik om de dag ofzo een bammetje ermee. Lekkerrrr
Ik at en eet ook geregeld smeerworst. Heerlijk. Vandaag voor het eerst naar de supermarkt geweest na de bevalling. Wat een belevenis. Zoveel keus ineens. Echt raar om dan boodschappen te doen.
Lijkt me heerlijk Miekie En sorry dames, ik heb wel meegelezen maar verder niet gereageerd. Nu wil ik toch even van me afschrijven, dus dat doe ik even. Vorige week donderdag kreeg ik te horen dat ik deze en volgende week maar twee dagen mijn curve moest bijhouden. Nu had ik bedacht om dat vandaag en zaterdag te doen. Nuchter was het 4,1, twee uur na mijn ontbijt (twee crackers met pindakaas en hagelslag en een zelfgebakken koekje) 5,8 en na mijn lunch (een bruin hard broodje met 1 kant eiersalade en 1 kan gekookte worst) was het 6,9. In eens zo hoog :O Na de lunch naar bed gegaan en eigenlijk alleen gelegen en geslapen, maar ik had nog wel een halve liter water op.... Na die hoge waarde maar lekker veel thee gedronken en als tussendoortje kwark en later een stukje chocola bij de thee. Nu mag ik over een kwartiertje weer prikken, hopelijk weer een goede waarde (hutspot met speklapje). Maar, Nu maak ik me toch zorgen of ik dan toch niet vaker een hoge waarde heb gehadook al eet ik niet echt rare dingen. Gisteravond trouwens wel een extra keer geprikt omdat ik mijn man had verrast met een etentje bij de sushi tent! Maar die was gewoon netjes, ergens in de 5! Ik had juist verwacht dat dat veel hoger zou zijn omdat ik toch ook wel sushirijst heb gegeten!
Zucht, het lukt mobiel niet om mijn bericht te bewerken. Ik prik net 3,9. Nou had ik wat minder hutspot dan wat ik normaal zou nemen, maar dat ik dan meteen zo laag zou uitkomen :/ En ja, ik heb nu wel trek maar dat heb ik sowieso in de avond. Ik zit nu aan een spelt eierkoek!
Ik eet sowieso geen smeerworst, maar volgens mij mag je, zoals lana zegt, wel af en toe een beetje eten. Ahh miek, lekker hoor! Wat heb je allemaal voor lekkers meegenomen? Peetie, alleen die ene waarde na dat harde broodje is wat aan de hoge kant, maar misschien zat het hem toch in dat broodje? Je kunt altijd een keertje extra prikken na de lunch op een andere dag? Dat minder prikken maakt mij soms ook wel onzeker hoor. Het vertrouwen in je lijf is een beetje weg en soms kan je waarde gewoon ineens wat raar uitvallen, dus dat vertrouwen groeit ook niet echt dan. Ik moet zeggen dat ik geen vaste prikdag meer heb nu.. Ik prik gewoon op allerlei verschillende tijden en dagen. Ik zorg wel dat ik altijd 1x per week elk prikmoment gehad heb. Maar ik prik echt meer dan de 4x die ik maar hoef in de week.. Ik wil gewoon heel vaak weten hoe het gaat, ook vooral om misselijkheid te voorkomen.
Ik had net na t eten (en ik moest na vijf kwartier al prikken want ik moest weg) ook 4. Snap d'r geen sikkepit nog van. Morgenochtend ga ik mijn volkomen flakes proberen, benieuwd wat die doen. Had vanochtend havermout maar echt smakelijk vind ik dat niet...
Toen ik nog regelmatig havermout maakte, deed ik er pure cacaopoeder bij. Misschien maakt dat het wat beter. Ook ging er toen honing bij maar dat is met ZD not done! En anders mss een beetje kaneel erbij. Miekie en Beeb, bedankt voor de geruststelling weer!
in smeerworst zit, als je de dure van de slager hebt, slechts 30% lever. En die van de supermarkt zit nog minder in. Zo snel krijg je niet te veel vitamine A binnen hoor.
Ik denk dat dat harde broodje er voor zorgde dat je waardes omhoog gingen. ook kan je beter zelf eiersalade maken dan uit zo een kant-en-klaar bakkie. Want daar zitten ook koolhydraten in.
Woehoe na een bak cornflakes een waarde van 5.1. Whoop whoop geen havermout meer voor mij . Morgen eerste terugkoppeling aan diabetesverpleegkundige. Vooralsnog heb ik een mooi staatje. Vanavond eet ik kip bloemkool en komkommer in t zuur dus dat zal mijn waardes niet veel aantasten. Dus ik hoop dat ik morgen een mooi staatje kan doorgeven. Gisteren voor t eten kreeg ik trouwens heel erg hoofdpijn. Na eten prikte ik 4. Kan t zijn dat ik voor t eten te laag zat en dat je dan hoofdpijn krijgt? Of gewoon toeval... Beeb ie beeb is uk nog binnenboord?
Lana, je avondeten zal idd geen problemen moeten geven. fijn dat het goed gaat! Hopelijk blijft het zo, want het kan ook nog veranderen he.. (Wil je niet bang maken, maar je moet nog even ) Geen idee of je hoofdpijn daar iets mee te maken had, 4 na het eten is niet echt bepaald hoog, maar kan ook toeval zijn natuurlijk.. Jaa beeb zit nog binnen hoor. Het is nog verdomd rustig! Vanmiddag gaan ze kijken of ze kunnen strippen, maar ik mijn gevoel zegt dat dat nog helemaal niet kan omdat alles nog potdicht zit. We zullen zien
Spannend Beeb, veel succes vanmiddag! Ik hoop dat het strippen gaat lukken en dat dat ook effect heeft
hier kwam strippen pas aan de orde bij 41 weken. misschien een paar dagen eerder maar echt niet voor 40 omdat de kans op succes dan veel kleiner zou zijn. Maar hopelijk werkt het bij jou wel gewoon, zou wel leuk zijn als de kleine zich snel aandient ik moet het gewoon eens in de gaten houden wanneer ik hoofdpijn heb en welke waardes ik prik. Ik ben nu op werk en het lunchmenu ziet er goed uit hihi dus ik ben heel benieuwd of ik het zo binnen de perken kan houden
Lana, hier doen ze het normaal ook echt niet voor de 40 weken strippen. Ik ben alleen erg bang voor een reuzebaby en na flink wat aandringen om eerder doorgestuurd te worden naar het ziekenhuis, willen ze dan eerst kijken of er al eerder te strippen valt. Ik wil gewoon graag weten hoe groot mijn kindje ongeveer is, maar ze verdommmen het om het te (laten) checken. Als ik gewoon een 'normaal' formaat baby bij me draag, vind ik het echt geen ramp om nog een weekje door te lopen, inleiden vind ik ook echt niet gezellig. Dit komt vooral omdat mijn eerste kindje al bijna 9 pond was zonder zw.suiker en de kans op een grotere tweede ook erg aanwezig is, zeker nu met zw.suiker.. Ik heb altijd een beetje het idee dat ze bang zijn om je kwijt te raken aan het ziekenhuis, omdat zij dan de bevalling niet meer kunnen doen. (En daar dus niets aan verdienen...)
ja kan me helemaal voorstellen hoor! bij mijn vk doen ze wel de termijn en liggings/groeiecho. Dus ik denk dat ik aan het einde best kan vragen om een extra echo daar. Dat is dan wel makkelijk.. Ik ben nu ook echt wel bang voor een grote beeb. Mijn dochter was 3800 gram, maar is al met heel wat toeters en bellen eruit gehaald omdat ze met haar brede schoudertjes bleef hangen. Ik heb weken scheef gelopen zeg maar daarna haha dus dat wil ik niet nog eens. Tot 20 weken echo liep alles op schema, ben nu wel heel benieuwd naar de echo volgende week hoe het veranders is (of niet) in 7 weken tijd. heb een aardige lunch gehad. Eitje, boterhammen kipfilet, en een salade bak met ook aardig wat pasta salade. Dacht vanavond eet ik koolhydraten arm dus dan maar eens overdag proberen hoe ik op pasta reageer.
Ik heb vandaag een waardeloze dag. Sinds gisteravond weer in alle hevigheid misselijk en spugen. heb tot nu toe vandaag helemaal niks binnen kunnen houden. Zelfs geen slokje thee.
He bah nanda toch niet de buikgriep die zo heerst? Beebiebeeb hoe ging de strip poging? Ik heb gisteren gezondigd met een hele kinder bueno s avonds en ... 5.4 dat geeft de burger moed Straks nog na ontbijt prikken en dan even bellen met verpleegkundige voor eerste terugkoppeling.