Ja, als hij vannacht niet komt, dan morgen om 08u melden in het ziekenhuis.. Het is wel aan het steken en rommelen daar beneden, dus misschien dat de kleine eigenwijs last minute alsnog zelf z'n geboortemoment bepaalt
Ja hilly, hopelijk heb je nog een beetje geslapen vannacht..? Heel veel succes vandaag met de inleiding. Ik hoop dat het allemaal vlotjes zal verlopen voor jullie!
Stiekem zijn we allemaal hetzelfde Ik zit al de hele dag thuis met zieke kids, dus ik heb tussen de bedrijven door alle tijd om even te spieken hier
Ik heb ook een koortsig kind hier. En dat terwijl we morgen wilde schilderen en keuken inrichten na ruim twee weken verbouwing.. Grr
Nou dames, hier nog geen baby... Vrijdagochtend om 8u melden in het zkh en om 9u de eerste dosis misoprostol. Verder die dag nog 2x dosis. De bm verstrijkt wel en er was tegen 18u (laatste controle) ook wel enige ontsluiting (anderhalve cm ofzo), maar onvoldoende om de vliezen te kunnen breken. En dus de avond/nacht in en zaterdagochtend weer kijken...
Ohh succes hilly! Jammer dat het zo lang duurt (duurde) voor er wat gebeurd. Hopelijk vandaag meer geluk!!
Nee ik ga blijkbaar voor het volledige pakket.. Morgenochtend vliezen breken. Is me nu hoogstpersoonlijk beloofd door de gyn
Goededag dames. Bij de 28 weken bloedtest kwam een lichte verhoging uit de suikerwaarde van 6.2 en samen met het vermoeden van een groot kindje moest ik een suikertest doen.en een groeiecho.nou uit de groeiecho bleek dat het een groter kindje was hij woog met 30 weken 1681.dus op naar de suikertest ik hoef jullie niet te vertellen hoe ranzig dat drankje is . De begin stand was mooi 5.1 maar de eindstand was 8.1 dus te hoog.ik werd gebeld maar het ging zo snel .maar ik heb maandag een afspraak bij de diabetisch verpleegkundige.en dinsdag bij de gynaecoloog want je word ook meteen weggehaald bij de Vk ik was daar best verdrietig over want ik had een goede band met hun wat voor mij wel belangrijk is.en dan 2 maart bij de diëtiste.en 3 maart groei echo.en natuurlijk heb ik alles voor mijn beeb over maar vond het wel moeilijk dat ik nu nog minder dingen mag eten die ik lekker vind. Liefs Ik ga zo even terug lezen van jullie haha
Hoi angel, Vervelend he die diagnose!! Je wordt inderdaad gelijk de molen ingeslingerd. Ik wist in t begin ook niet hoe ik al die afspraken moest bolwerken en wat ik er allemaal van moest vinden... Na de eerste rits afspraken weet je wel tenminste waar je aan toe bent en heb je tenminste een plan van aanpak. Dat vond ik zelf wel prettig!! Ik zelf ging van medisch ook weer terug naar niet medisch en ik mag dus gewoon bij de vk blijven lopen, enige verschil is dat ik extra groei echo's krijg en tweewekelijks bel met de diabetesverpleegkundige. Hier was beeb met 28.5 1340 gram en dat was keurig. Zoveel verschilt t niet met jouw termijn/meting toch? Bijzonder soms hoe artsen toch verschillende aanpak hebben.. Succes de komende week/zwenken.. En voor vragen kun je altijd hier terecht, inmiddels aardig wat experts
Ja volgende week ben ik hopelijk wat wijzer. Jij hebt wel mazzel met je ziekenhuis ik mag niet meer terug bij de vk.in zaandam moet je bij de gynaecoloog blijven Ook al is je suiker dan onder controle.ik heb het na gevraagd en de vk zei dat ze zich er hard voor maken dat het kan maar het is nog niet zo ver.maar ik mag gelukkig nog extra komen dus dan blijf ik contact hebben dat vind ik wel fijn . Liefs
hilly, spannend! ik hoop voor je dat je snel je kleintje in de armen kan sluiten. Angel, vervelend van je diagnose. ook een hoop afspraken in 1x. Bah. Vandaag had ik prikdag. voor de laatste keer, maar halver wege deed mijn apparaat het weer niet goed. ik heb dus maar een halve dag kunnen meten. uitslag daarvan was minder goed dan de vorige keren. na 2 boterhammen met choco 7.2. ik ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen. ik weet nu niet of het komt door het eten of door dat het stomme apparaat het gewoon niet goed doet.
Ik heb een beetje hulp gehad (medicatie) om goed te kunnen slapen.. Héérlijk! @Angel Welkom meid! En sterkte met wennen aan je diagnose. Ik baalde er vreselijk van, maar uiteindelijk is het echt te doen. Zélfs als je aan de insuline moet @Mieke 7.2 is niet té hoog als je niet zwanger bent hé. Dan is de grens iets van 11 ofzo.