Help!! Gisteren avond had ik een mooie duidelijk oplopende test... En nu word ik wakker met een temperatuur van 36.5... Gaat het nu sowieso fout???
Ik zou niet gelijk van het ergste uitgaan bij een temperatuur dip.. heb niet veel ervaring met tempen, maar zou het even afwachten en door blijven testen
Oke.. Pfff Ik merk dat het mij heel veel doet. Als alles goed mag gaan ben ik uitgerekend op mijn vaders sterfdag ❤️... nu was mijn test mooi opgelopen en ging ik met een fijn gevoel slapen en schrok mij kapot toen mijn temp dus laag was
Oei sorry dan wissel ik 2 Posts Snap dat je je er wat zorgen over maakt, maar zolang je testen mooi blijven oplopen zou ik me nog niet te druk maken ❤️ mijn duimen draaien voor je!
Temperatuur is nooit gelijk toch? Denk dat het ook wat scheelt met hoe je je voelt. Heb zelf nooit gedempt dus heb er verder ook geen verstand van
Nou met kv was die netjes.. Alleen de Predictor lijkt wat achter te lopen. Foto1: Test kv 23 Okt Foto2: Test kv 24 Okt Foto 3: Test Early 24 Okt Foto 4: Test Express 25 Okt Wat vind jij?
Ik vind er wel duidelijk verschil in zitten. Bij de early is het streepje echt heel vaag en bij de express is hij goed te zien en roze.
Ja dat klopt wel. Hij is vandaag wel wat dikker en rozer volgens mij. Nou dan gaan we lekker door met wachten ahha
Temp heeft bij mij nooit wat gezegd. Heb vaak lage temperaturen gehad toen ik net zwanger was. Even afwachten dus, ik duim met je mee!