Goedemiddag allemaal, Na helaas 2 miskramen te hebben gehad bij 6 weken en 8 weken ( 16e week pas miskraam opgewekt) zijn we sinds maart weer aan de slag gegaan om opnieuw zwanger te worden. na elke maand teleur gesteld te zijn omdat ik van alles voelde, deze maand nergens op gerekend omdat ik de eisprong gemist had deze was al op de 10e of 11 de dag van mijn cylcus, en maar 2x van te voren geklust te hebben alle hoop al opgegeven voor deze maand. Maar na 2 jaar maandelijks testen zit het er nu eenmaal in. Ik ben vandaag 10 of 11 DPO. vanmorgen getest met een kruidvat test, dit was wonderbaarlijk genoeg een lichte positieve test. Daarna gelijk met de clearblue week indicator getest, deze gaf aan ‘’ niet zwanger ‘’ Ik kon het vandaag niet loslaten dus vanmiddag nog eens getest met middag urine, dit maal een kruidvat test en een action test. Beide testen geven weer positief aan. Ben ik nu zwanger of niet ? ik zal ook de foto van de testen van vanmiddag toevoegen. Groetjes!
Ik vind ze er positief uit zien. Clearblue heeft veel meer HCG nodig. Denk dat je net te vroeg bent met testen daarvoor.
Ik zie duidelijke streepjes hoor! Wellicht heb je nog net te weinig hcg waardoor de Clearblue met week indicator nog negatief uitslaat?
Wat de andere meiden zeggen. Ik vind de testen er positief uit zien. Ik duim dat dit beebje blijft plakken
Je testen zien er harstikke netjes uit! Denk idd dat je nog te vroeg bent voor een ClearBlue met wekenindicator.
Nou je bent gewoon zwanger hoor! Gefeliciteerd! Maar je bent denk ik nog te kort zwanger voor een clearblue. Die heeft wat meer hcg nodig
Je testen zijn al heel mooi! Je bent net nog te vroeg voor een clearblue! Hopelijk gaan ze mooi oplopen en mag alles goed blijven gaan!
Jeetje wat kunnen hormonen toch met je doen. Zojuist toch nog een clearblue week indicator geprobeerd
Je hoeft met een dag verschil ook geen overduidelijke oploop te zien, maar je digitale test is altijd een fijne bevestiging
Had te snel verzonden, ik zie ook een oploop.. Daarbij is de ene al opgedroogd en de andere nog nieuw dus dat is lastig te vergelijken!
Goedemorgen! We lopen precies hetzelfde! Donderdag ook 10 of 11 dpo een positieve test en nu net getest en wordt steeds dikker de lijn. Gefeliciteerd!
Ik zag tussen de test van 15 en 16 ook al oploop maar de digitale pakt het nu ook op! Jeeeeej! Gefeliciteerd..!