Deze test deed ik vanmorgen. 4 dagen voor mn nod. Omdat het begin van het streepje zo dik is kun je op de foto niet goed zien dat Dat de rest van het streepje dun aan wezig is . Help.me eens meiden... ben ik zwanger?♡
Dat is mijn gevoel ook. Dat ik zeker nog verder test... maar dat ik zwanger ben Girls? Kunne jullie ff kijken voor mij?
Ik zou even nog een keer testen.. Dan weet je het zeker! Ik denk ook dat je zwanger bent! gefeliciteerd
Denk het wel ... maar wel een leuke test, zie een tweede streepje, maar dan wel half ! Gewoon nog een keertje doen !
net snel met 2 druppels urine nog een test gedaan en die is negatief. Ik zit 4/5 dagen voor nod. De test op de foto heb ik gedaan met ochtend urine. Voel me heel erg zwanger. Jeeytje man, wat is dit spannend. Morgen ochtend maar weer testen dan... zo'n test is toch niet zomaar positief!?
dezelfde testen van sensitest... en die gebruik ik al zeker een jaar en hebben mij nog nooit een verkeerde posi test gegeven. zit echt te dubben jo, vanaf het moment van innesteling heb voel ik mijn rug en buik bij schaambeen heel erg. Ik ben zo misselijk, warm eten wil niet, moe, ik heb me al zo vaak verkeerd zwanger gevoeld.. maar durf deze tekenen eigenlijk niet te negeren.. heb trouwens gisteren vanwege de buikpijn wel even het ziekenhuis gebeld. Ik werd er snachts gewoon wakker van. Die zeggen, afwachten. Je buik is hard aan het werk. Omdat ik dus zo'n buikpijn kan hebben zou je bijna bang zijn voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap..
Ik zie wel een heel streepje hoor! Hij is het begin wat dikker maar zie hem zeker volledig. Spannend!
Ik heb vanaf paar dagen voor nod t/m week 7/8 enorme buikpijn gehad. Ook om de dag naar het ziekenhuis gemoeten voor bloedprikken en echo en pas met 6,5 week was eindelijk het vruchtje te zien, in de baarmoeder. Buikpijn is toen nog 1 a 2 weken gebleven en nu helemaal weg
Ja het is een heel streepje.. het ene puntje is wat dikker dan de rest. Maar nu hij ingedroogd is is hij nog dikker. testen met latere urine.. geven niks aan. maar zoals aangegeven zit ik 4 tot 5 dagen voor nod. wanneer ik mijn eisprong heb gehad weet ik niet precies. z rond de 28ste ik ga morgenochtend gelijk weer testen. op een echo zou nu nog niks te zien zijn toch?