Hoi, Vanmorgen een test gedaan van matcare ultra gevoelig met ochtendurine (om 5 uur nog wel). Die gaf binnen 15 min een zichtbaar streep aan (zie foto) ondanks een zeer lichte streepje. Ik dus helemaal zenuwachtig. Ga ik daarna nog x plassen en gebruik de matcare stripje, is dat harstikke wit... Dus zo eigenwijs dat ik ben begin ik nu te twijfelen, dus hulp is even fijn. Bedankt
Ik denk dat je snel was met de 2e test. Je had eigenlijk een paar uur niet moeten plassen en drinken.
Gedronken heb ik niet.... Moet zoveel plassen, niet normaal. Als ik het inderdaad zo fout deed is dat dan ook misschien de reden waarom t laatste spierwit was.
Op je eerste test is duidelijk een licht 2e streepje te zien dus ik denk echt dat het komt omdat je te snel was. Morgen nog eens proberen. Als je niet kan wachten dan zou ik nu gewoon een paar uur niet plassen en drinken en dan nog eens proberen.
Ja gewoon nu even plasje ophouden ca 2 uur even niet drinken. En dan heb je vast weer een leuk testje ik vind hem er veel belovend uitzien!
Anders morgenochtend maar. Plas 2 uur ophouden.... pfff dat valt echt even niet mee, al om 5 uur wakker, en al 4x geplast zonder gegeten of gedronken. Dank jullie wel. Vind t best spannend.
Is 15 minuten niet buiten de tijd, of mag dat met die testen?? Zelf ben ik geen fan van de vroege testen, ik had het andersom, ik had een negatieve vroegtest maar een Clear Blue was wel degelijk positief op dezelfde dag, en dochterlief is nu alweer 9 jaar