HELP! Zwangerschapstest van kruidvat Positief, Clearblue Negatief.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Brightness2013, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Het kan alle kanten op.
    De test vind ik wel positief...

Clearblue heeft echt niet veel nodig met mijn tuur, tuur , tuur streepje was de Clearblue positief. Maar wel die met weken indicator nemen dan.
    Nou moet ik ook eerlijk zeggen deze zwangerschap had ik tuurtest , had nog 2 Clearblue en kon me niet inhouden , midden op de dag Clearblue gedaan negatief ik dacht dat ik gek werd. Paar uur later toch die andere gedaan en ja hoor positief.
    Hcg schommelt gewoon in begin heel erg!

Ik denk dat je inderdaad weer moet testen kijken of streepje donkerder wordt. Anders inderdaad bloed test.

Hier op forum ook vaak gezien (met duidelijke test!!) dat het van een eisprong kwam. Ook kan het nog van de zwangerschap van je kindje komen.

Spannend zeg!!

2. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Net na (alweer) een slapeloze nacht, een test gedaan en moet zeggen zie wel een heel licht streepje maar niet echt zoals gister dus ik ga er nu maar vanuit dat het van mijn eisprong was. Voor de zekerheid over enkele dagen nog eens testen omdat er wel wat te zien is..

Volgens mij is de kans nu toch aanzienerlijk kleiner op een zwangerschap toch?
    Bedankt allemaal!

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Foto??

4. Brightness2013

De test ligt inmiddels in de container.. oops! maar ik kan je wel vertellen je zag op een soort lijntje maar ook weer niet.. lekker duidelijk he zo op de vroege morgen hihi. Nee het lijntje was niet roze maar je zag wel iets heel lichtjes doorkomen. Zou met een foto waarschijnlijk amper te zien zijn..

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Als hij lichter is, betekend dat hopelijk goed nieuws voor je ;) zou wel om helemaal zeker te zijn over een paar dagen nog een testje doen. ;)

6. Brightness2013

dankje! ga ik doen!!

7. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ben stiekem een beetje blij voor je :p

8. Brightness2013

Haha het klinkt heel stom..maar ik was teleurgesteld. Ik kan het lastig omschrijven..maar niet zozeer dat ik het jammer vindt dat ik niet zwanger ben maar denk gewoon dat dat gevoel een beetje bij een (bijna) negatieve test hoort haha. Verder stiekem al opgelucht, voor de zekerheid overmorgen nog een test wagen maar heb er nu wat meer vertrouwen in.

9. Brightness2013

#49 Brightness2013, 7 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2014
    Sommige hebben misschien mijn vorige topic al wel gelezen maar hier nog even in het kort.
    2 dagen terug een positieve kruidvat test gehad (2v5) geen knaller maar wel duidelijk..daarna Clearblue negatief (zwanger/niet zwanger met weken indicator) dag erna nog een kruidvat test..al veel lichter. Ben 2,5 mnd geleden bevallen, een nieuwe zwangerschap stond dus nog niet op de planning:)

Maar goed het vervolg.. vanmorgen getest en dit resultaat (slechte camera)

Goed..negatief zou je denken maaar om de een of andere reden besloot ik de test uit elkaar te halen. Waarom geen idee en toen zag ik dit..

Een duidelijke 2e streep, maar vind hem erg ver van de controle streep staan dus wat dit nou weer is. Haha nog geen duidelijkheid dus voor mij.. help me:(

10. Brightness2013

Heb een nieuw onderwerp aan gemaakt, nog steeds geen duidelijkheid!!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je kunt het het beste in 1 topic houden. ;)

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier valt echt niks over te zeggen,de foto is oerslecht!!
    Kun je hem niet op de vensterbank maken?

13. Brightness2013

Ja hoor. momentje.

14. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik vind hem ook moeilijk te beoordelen door de foto

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb beide topics samengevoegd

16. Brightness2013

Heb de foto's in mn post aangepast, sorry voor de onduidelijkheid. De eerste foto is gewoon een foto van een negatieve test hoor. het gaat puur om de 2e foto, maar omdat dat 2e streepje zover weg staat vond ik het erg vreemd..Nogmaals mijn excuses.

17. Brightness2013

Bedankt.

18. lea

lea Fanatiek lid

De meest rechtse streep is van het doorlopen van de gekleurde vloeistof.......ik vind m niet echt positief verder.....

19. Brightness2013

Ooooh echt? Haha ja het ging mij dus om die streep! Super bedankt!
    Ik ben echt een dummie wat testen betreft!

20. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Volgens mij is hij idd negatief hoor.

Deel Deze Pagina