Het kan alle kanten op. De test vind ik wel positief... Clearblue heeft echt niet veel nodig met mijn tuur, tuur , tuur streepje was de Clearblue positief. Maar wel die met weken indicator nemen dan. Nou moet ik ook eerlijk zeggen deze zwangerschap had ik tuurtest , had nog 2 Clearblue en kon me niet inhouden , midden op de dag Clearblue gedaan negatief ik dacht dat ik gek werd. Paar uur later toch die andere gedaan en ja hoor positief. Hcg schommelt gewoon in begin heel erg! Ik denk dat je inderdaad weer moet testen kijken of streepje donkerder wordt. Anders inderdaad bloed test. Hier op forum ook vaak gezien (met duidelijke test!!) dat het van een eisprong kwam. Ook kan het nog van de zwangerschap van je kindje komen. Spannend zeg!!
Goedemorgen allemaal! Net na (alweer) een slapeloze nacht, een test gedaan en moet zeggen zie wel een heel licht streepje maar niet echt zoals gister dus ik ga er nu maar vanuit dat het van mijn eisprong was. Voor de zekerheid over enkele dagen nog eens testen omdat er wel wat te zien is.. Volgens mij is de kans nu toch aanzienerlijk kleiner op een zwangerschap toch? Bedankt allemaal!
De test ligt inmiddels in de container.. oops! maar ik kan je wel vertellen je zag op een soort lijntje maar ook weer niet.. lekker duidelijk he zo op de vroege morgen hihi. Nee het lijntje was niet roze maar je zag wel iets heel lichtjes doorkomen. Zou met een foto waarschijnlijk amper te zien zijn..
Als hij lichter is, betekend dat hopelijk goed nieuws voor je zou wel om helemaal zeker te zijn over een paar dagen nog een testje doen.
Haha het klinkt heel stom..maar ik was teleurgesteld. Ik kan het lastig omschrijven..maar niet zozeer dat ik het jammer vindt dat ik niet zwanger ben maar denk gewoon dat dat gevoel een beetje bij een (bijna) negatieve test hoort haha. Verder stiekem al opgelucht, voor de zekerheid overmorgen nog een test wagen maar heb er nu wat meer vertrouwen in.
Sommige hebben misschien mijn vorige topic al wel gelezen maar hier nog even in het kort. 2 dagen terug een positieve kruidvat test gehad (2v5) geen knaller maar wel duidelijk..daarna Clearblue negatief (zwanger/niet zwanger met weken indicator) dag erna nog een kruidvat test..al veel lichter. Ben 2,5 mnd geleden bevallen, een nieuwe zwangerschap stond dus nog niet op de planning Maar goed het vervolg.. vanmorgen getest en dit resultaat (slechte camera) Goed..negatief zou je denken maaar om de een of andere reden besloot ik de test uit elkaar te halen. Waarom geen idee en toen zag ik dit.. Een duidelijke 2e streep, maar vind hem erg ver van de controle streep staan dus wat dit nou weer is. Haha nog geen duidelijkheid dus voor mij.. help me
Heb de foto's in mn post aangepast, sorry voor de onduidelijkheid. De eerste foto is gewoon een foto van een negatieve test hoor. het gaat puur om de 2e foto, maar omdat dat 2e streepje zover weg staat vond ik het erg vreemd..Nogmaals mijn excuses.
De meest rechtse streep is van het doorlopen van de gekleurde vloeistof.......ik vind m niet echt positief verder.....
Ooooh echt? Haha ja het ging mij dus om die streep! Super bedankt! Ik ben echt een dummie wat testen betreft!