Oke meiden update van mij. Had besloten het 2 weken naast mij neer te leggen..aangezien ik er vanuit ging dat het wss van mn eisprong was. Gister was het precies 2 weken geleden dat ik die eerste posi test had..dag erop een iets lichtere. Ik had me dus bedacht..ga vrijdag ochtend testen als ik niet ongesteld ben. Dan ben ik vrij kan ik chillen. Nou kwam ik er net dus achter dat ik (grrrr) helemaal niet vrij ben morgen! Dus ik net een test gedaan.. Er vanuit gaande dat hij wel negatief zou zijn omdat ik niets voel! En verrekt.. 3 minuten later kijk ik en een vrij duidelijk 2e streepje. Geen knaller..maar een gewone dikke roze streep..met het blote oog te zien, geen extra licht oid voor nodig. Soooo confused. Ga straks proberen foto te plaatsen, maar is nu nog niet mogelijk want heb dit keer mn mond maar tegen mn man gehouden wil hem niet weer een rolberoerte bezorgen. Morgen ochtend maar weer een test doen en VK bellen voor een bloedtestje..
Hier ben ik weer. Net contact gehad met VK. Moet as dinsdag komen voor een echo.. Volgens haar kon het niet zijn dat die tests reageren op de eisprong, maar toen gaf ik aan dat ik 2 weken geleden posi testen, en nu weer (wel met avond urine) maar toch geen knalstreep. Volgens haar kon dat dus komen door verschillende oorzaken waar onder; - het kan mis gegaan zijn - HCG schommeling - Dat ik 2 weken geleden ver voor me NOD toch positief teste, en nu pas net me NOD genaderd ben waardoor mn lichaam nog niet er veel HCG bevat..kortom het kan nog alle kanten opgaan..dinsdag weten we meer Ga NU de foto uploaden.. kreeg hem weer erg slecht op de camera..heb echt een flut camera ook!
weet niet goed hoe ik foto's kan plaatsen als n plaatje dus hier de link weer; En ik weet de foto is niet scherp, nogmaals flut camera en gebrek aan fotografie skills denk ik Het is dus in het echt duidelijker en het is een roze streep. (heb hem gister ook met een paar druppels water proberen weg te krijgen..lukte niet)
Lijkt mij gewoon zwanger..hcg schommelt.. Je geeft aan met avondurine.. Probeer Clearblue digitaal eens.. Spannend meid..
Reageer even in het algemeen (kan je op ZP meerdere reacties tegelijk citeren? Zoja hoe?) Ik heb besloten (hoe moeilijk ook grr) niet meer te testen en dinsdag de echo af te wachten.. Heb een vermogen afgelopen weken aan tests uitgegeven waaronder 1 Clearblue die was toen negatief.. Ik ga (waarschijnlijk ga ik het niet volhouden) dinsdag middag de echo af te wachten.
t lijkt wel dezelfde foto als je eerste maar goed ze zijn gewoon positief dus ik zeg zwanger . waarom haal je niet een Clearblue met zwanger niet zwanger ??? welke Clearblue had je toen je negatief teste ? met t kruisje ? ik zou m nu halen en gelijk doen haha als je met Kruidvat zo'n dikke streep hebt dan test je ook smiddags posi met een Clearblue
Haha de streepjes lijken idd best op elkaar, deze is alleen (in het echt) iets duidelijker. Ik toen Clearblue met indicator gehaald en die gaf aan niet zwanger.. en omdat ik gek wordt van al die tests en er echt al heel wat aan uitgegeven heb laatste weken wil ik de echo van dinsdag afwachten.