HELP! Zwangerschapstest van kruidvat Positief, Clearblue Negatief.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Brightness2013, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hey, ben wel benieuwd hoe het nu met je is.
    nog getest of heb je het inmiddels losgelaten?

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik denk idd wel degelijk dat je zwanger bent

3. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Oke meiden update van mij.
    Had besloten het 2 weken naast mij neer te leggen..aangezien ik er vanuit ging dat het wss van mn eisprong was. Gister was het precies 2 weken geleden dat ik die eerste posi test had..dag erop een iets lichtere.
    Ik had me dus bedacht..ga vrijdag ochtend testen als ik niet ongesteld ben. Dan ben ik vrij kan ik chillen. Nou kwam ik er net dus achter dat ik (grrrr) helemaal niet vrij ben morgen!
    Dus ik net een test gedaan.. Er vanuit gaande dat hij wel negatief zou zijn omdat ik niets voel!

En verrekt.. 3 minuten later kijk ik en een vrij duidelijk 2e streepje. Geen knaller..maar een gewone dikke roze streep..met het blote oog te zien, geen extra licht oid voor nodig.

Soooo confused.
    Ga straks proberen foto te plaatsen, maar is nu nog niet mogelijk want heb dit keer mn mond maar tegen mn man gehouden wil hem niet weer een rolberoerte bezorgen. Morgen ochtend maar weer een test doen en VK bellen voor een bloedtestje..

4. Brightness2013

Sorry meiden, lief dat jullie nog hadden gereageerd om te vragen hoe het was..lees het nu pas!

5. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Foto? Ben heel benieuwd :)

6. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaaf gefeliciteerd . Wacht op de foto

7. Dappy1976

Dappy1976 Lid

15 aug 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees mee

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Oef, da's vast erg schrikken! Ben benieuwd naar de foto!

9. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Zo spannend zeg! Ben ook benieuwd naar de foto dat zou toch geweldig zijn!

10. Brightness2013

Hier ben ik weer. Net contact gehad met VK.
    Moet as dinsdag komen voor een echo..
    Volgens haar kon het niet zijn dat die tests reageren op de eisprong, maar toen gaf ik aan dat ik 2 weken geleden posi testen, en nu weer (wel met avond urine) maar toch geen knalstreep. Volgens haar kon dat dus komen door verschillende oorzaken waar onder;
    - het kan mis gegaan zijn
    - HCG schommeling
    - Dat ik 2 weken geleden ver voor me NOD toch positief teste, en nu pas net me NOD genaderd ben waardoor mn lichaam nog niet er veel HCG bevat..kortom het kan nog alle kanten opgaan..dinsdag weten we meer :)

Ga NU de foto uploaden.. kreeg hem weer erg slecht op de camera..heb echt een flut camera ook!

11. Brightness2013

weet niet goed hoe ik foto's kan plaatsen als n plaatje dus hier de link weer;

En ik weet de foto is niet scherp, nogmaals flut camera en gebrek aan fotografie skills denk ik:)
    Het is dus in het echt duidelijker en het is een roze streep. (heb hem gister ook met een paar druppels water proberen weg te krijgen..lukte niet)

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo die is behoorlijk positief. Spannend nog even wachten tot dinsdag.

13. Brightness2013

Ja 2 weken geleden soort gelijke test gehad (ietsjes lichter). Gek allemaal!

14. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Heb je nu je deze test hebt alsnog een Clearblue gedaan? Ik denk weldegelijk zwanger hoor!

15. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Lijkt mij gewoon zwanger..hcg schommelt..
    Je geeft aan met avondurine..

Probeer Clearblue digitaal eens..

Spannend meid..

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zeg ook zwanger!! ik zou ook even een Clearblue digitaal doen!

17. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb alles even bijgelezen en moet zeggen, jeetje van spannend.
    Ik ben ook erg benieuwd..!!!

18. Brightness2013

Reageer even in het algemeen (kan je op ZP meerdere reacties tegelijk citeren? Zoja hoe?)

Ik heb besloten (hoe moeilijk ook grr) niet meer te testen en dinsdag de echo af te wachten.. Heb een vermogen afgelopen weken aan tests uitgegeven waaronder 1 Clearblue die was toen negatief.. Ik ga (waarschijnlijk ga ik het niet volhouden) dinsdag middag de echo af te wachten.

19. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    t lijkt wel dezelfde foto als je eerste maar goed ze zijn gewoon positief dus ik zeg zwanger .
    waarom haal je niet een Clearblue met zwanger niet zwanger ???
    welke Clearblue had je toen je negatief teste ? met t kruisje ?
    ik zou m nu halen en gelijk doen haha als je met Kruidvat zo'n dikke streep hebt dan test je ook smiddags posi met een Clearblue

20. Brightness2013

Haha de streepjes lijken idd best op elkaar, deze is alleen (in het echt) iets duidelijker. Ik toen Clearblue met indicator gehaald en die gaf aan niet zwanger.. en omdat ik gek wordt van al die tests en er echt al heel wat aan uitgegeven heb laatste weken wil ik de echo van dinsdag afwachten.

Deel Deze Pagina