Help zwarte ontlasting ? ?????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Trotsemama1, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

4 aug 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii allemaal,
    Zit hier even met een vraagje ... ik had net dus zwarte ontlasting en heb dit normaal nooit, dus ben even gaan googlen maar kwam op hele enge dingen uit. Heb wel wat drop gegeten maar niet extreem veel ? Heb verder ook geen buikpijn wel wat harde buiken (voor weeen) herkent iemand dit rond 36 weken? Of moet ik me echt zorgen maken ?:(

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Heb je een lage ijzerwaarde en daarvoor tabletten?

3. Trotsemama1

4 aug 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee helemaal geen medicijnen
    :(

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Hmm, ja soms kan het toch door weinig drop komen.

Zou morgen even aan kijken en vertrouw je het niet, liever een keer te veel je VK bellen als een keer te weinig.

5. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Trekdrop gegeten, dit had mijn man namelijk waren we ook even in paniek. Anders gewoon VK bellen.

6. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Je kunt het ook hebben als je flink verstopt zit..

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik heb er ook last van na het eten van drop en met name trekdrop.

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Allereerst moet je weten of het echt zwart is. Vanuit mijn werk weet ik dat veel mensen dit verkeerd beoordelen. Ze noemen heel donkerbruin vaak al zwart. Gitzwart is zwart.

Kan door eten komen of door ijzertabletten. Je hoeft je pas zorgen te maken bij een heel typische, ijzerachtige geur. Dat is dan melena.... bloed bij de ontlasting (oud bloed). Maar dat stinkt echt verschrikkelijk. Ruik het 1 keer en je vergeet het nooit meer.

9. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Ik heb dit vorige week 2 dagen gehad na het eten van drop, daarna was het weer als voorheen

10. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sandana heeft gelijk, zwarte ontlasting die raar ruikt is een bloeding in de maag regio, en link dus. Dan zo snel mogelijk bellen met een arts.

11. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Niet toevallig bietjes of spinazie gegeten?
    Daar krijg je ook donkere ontlasting van, maar het is dan niet helemaal zwart hoor. Kijk maar eens heeeel goed.

Als het echt zwart was, had je ook zeker weten ons geschreven over de onbeschrijflijk vieze geur die er van af kwam.

Ik denk dat je je dus geen zorgen hoeft te maken, maar als je het toch niet helemaal vertrouwd bel je toch even de verloskundige of huisarts? Daar zijn ze ten slotte voor.

Deel Deze Pagina