ik geloof dat ik mijn omvang nogal onderschat! vandaag al 2 buik incidenten gehad achter elkaar... eerst loop ik met mn dikke buik tegen de punt van een tafel aan in een kledingwinkel waar kleding op lag.... om vervolgens een jas aan te passen (voor na de bevalling) en ik de rits dichtdoe en de huid van mn buik tussen de rits komt... voelde me zo bekeken in de winkel ik schaamde me dood nog meer domme buikincidenten?
Ik denk steeds dat ik er nog wel door pas als ik tussen 2 auto's door wil.... Gaat ook wel...tot je bij de spiegels komt En als ik mn zoontje wil knuffelen voor hij naar school gaat sla ik hem bijna knock out met mn buik Is echt n grote butsball geworden nu En denken dat je ff achter je man door de keuken binnen gaat...die je dan vervolgens om duwt Maar ik onderschat vooral hoe dicht dingen al bij me zijn. Wil ik iets afwassen ofzo bots ik tegen het aanrecht aan. Ff wat van tafel pakken...au...daar was de tafel al!
Haha, ja ook zo vaak buikincidenten inderdaad Een bekende is parkeren naast een steunpilaar en vervolgens tot de ontdekking komen dat je er dan niet langs kan haha! Of in een restaurant waar ik zat. Naast mij stond een uitstekend stuk muur en tussen die muur en de tafel was ruimte genoeg (voor als je niet zwanger bent dan.... ) Ik heb het gepresteerd om tot 3x toe die avond klem te komen zitten
wij waren gisteren ff de stad in gegaan. eenmaal bij perry sport binnen nam mijn moeder een binnenweg (wie zet er nou ook een grote pilaar recht voor de roltrap?) zij glipte dus naast de pilaar en naast dat alarmding... ik denk ow, das slim... dan hoef je niet helemaal rond die pilaar.... nou dat ging dus helaas niet meer, heb bijna dat alarmding afgebroken
uhm ja... je zou denken dat ik van me 1e zwnagerschap heb geleerd.... maarreh ik maar nog steeds verkeerde inschatting met kastdeuren openen of de wc deur. Betrap mezelf erop dat ik denk "oh daar glip ik wel ff tussen" Dat glippen dat doe ik dan ook hoor! Alleen functioneert me buik dan als bumper waardoor ik weer stapje achteruit moet hahahaha
Toen ik zwanger was van mij dochter wou ik altijd tussen 2 dicht geparkeerde auto's doorlopen met die toeter en bleef er dan altijd achter hangen Heel charmant.
ja hoor het vast komen te zitten tussen auto's komt me zeer bekend voor! en dan nog een leuke ik was laatst in de flat bij iemand en ze waren daar dus de deuren aan het maken (van die automatische schuifdeuren) maar er was een kiertje ik zeg agg daar pas ik wel door nou niet dus ik klemde helemaal! moesten ze die deuren uit mekaar trekken heb me nog nooit zo geschaamd! en dan nog eentje hahaha mijn ouders hebben een waterbed.. erg lekker hoor! totdat je eruit moet met n dikke buik dan ben je gewoon een kwartier aan het rollen en puffen en eindelijk de rand bereikt waar je jezelf eruit kan hijsen rol je terug... ja op n gegeven moment geef ik het op en bel ik met me mobiel naar beneden of ze me aub even uit bed kunnen komen trekken
ik was zondag naar een feest en moest naar de wc en wou daar weer uit lopen staan er 2 meiden , gaan ook niet aan de kant ofzo..dus ik loop ook gewoon door (dacht van daar pas ik wel tussen door) maar ja stoote ik 1 zo aan dat ze zo schrok! Ik zo oh ja zo dun ben ik niet meer! dom is dat he dat je dat vergeet! haha
hahaah heel herkenbaar. de auto in een krappe parkeerplaats zetten en dan niet na denken of je er wel uit komt. normaal paste het toch ook en dingen van de lopende band af willen pakken bij een supermarkt gaat ook heel erg grappig. mijn zoontje is inderdaad ook de dupe van de stoot bumper. en zei laatst ook mama je buik word wel heel erg dik he dat jochie is bijn a3 en half.
En dan het eten koken, moet oppassen dat ik mezelf niet in de fik steek. En dan vaak later op de avond tot de conclusie komen dat mijn shirt wel erg vies is.
Verbranden aan de punt van het strijkijzer, en doordat de huid zo gespannen was het niet eens doorhebben. Ja, een paar minuten naderhand wel! Auw... Ik heb me nu al plechtig voorgenomen deze zwangerschap niet meer te strijken 8)
Jaaa, die heb ik ook wel eens gehad, op de parkeerplaats bij mijn werk, terwijl er net een paar collega's dachten: oh, we wachten even met naar binnen gaan, kunnen we allen tegelijk....hahaha, ik moest echt de auto even opnieuw inparkeren, ging gewoon niet.... Of in de supermarkt, niets gekocht, dus even langs de wachtende rij mensen langs de kassa....hmmm, kwam ik ook vast te zitten tussen de stang en een meneer. Meneer moest er wel om lachen, ik ook...
OF bij een oudere dame die iets laat vallen in de winkel, ik wilde het "wel even" oprapen, maar buik in de weg, kwam helemaal niet bij de grond!
of scheren! ook zo'n avontuur loop overal met pleisters hahaha (en dan bedoel ik ook overal he ) maar verrek het zeer zeker om het maar te laten hahaha liever overal wonden dan overbeharing
hahaha heel herkenbare situaties.... Vroeg me ook al af hoe die mannen met een echt dikke buik (maat maandje of acht ) zich voelen... dat moet toch ook constant in de weg zitten.....? Grappige was trouwens dat ik na de bevalling dacht ergens niet tussendoor te kunnen....terwijl dat makkelijk kon... Precies het tegenovergestelde dus.... t blijft wennen..... eerst MET en daarna weer ZONDER dikke buik...
ik zet me auto altijd dicht tegen de muur an zodat ie niet te veel op de weg staat (fileparkeerplek) Mja, dat deed ik gisteren dus ook, maar was ff vergeten dat ik er niet meer door pastte
ja daar was ik dus ook al over aan het denken haha volgens mij is het dalijk ook weer echt wennen als die buik ineens weg is! lijkt me ook wel raar want nu komt het eigenlijk geleidelijk aan en kan je er geleidelijk wel aan wennen maar dalijk is die ineens weg!