omkeer punt.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inggrid, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hoi Meiden,

    Ik was wel benieuwd naar het omkeer punt van jongens op naar de volgende ronde, tot dat je bij elkeer mislukt denkt, ****** waarom wij nou niet. wat oneerlijk.

    Ik zit zelf pas in ronde drie. en ben nog niet zo ver bij ons is het nog steeds op naar de volgende ronde.
     
  2. lola2

    lola2 Bekend lid

    31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ik snap eerlijk gezegd je vraag niet zo goed... :(
     
  3. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik lees hem nu zelf ff terug en dat het ook wel een beetje vreemd klinkt. (Twents)
    uhm dat woordje Jongens moet je ff weg laten.

    Na hoeveel maanden denk je en nu ben ik het zat nu wil ik ook een keer zwanger worden.
    In het begin denk je van lukt het deze maand niet dan op voor de volgende maand. maar er komt ook een punt dat je gaat denken ik wil zo graag waarom lukt het nou niet.

    Sorry ik had het een beetje vreemd geformuleerd.
     
  4. lola2

    lola2 Bekend lid

    31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    O, :D Ik snap het !

    Ik had dat na de eerste ronde al :) :)
    En na mijn miskraam van vorige maand is het helemaal gedaan met mijn geduld (en mijn goede humeur).
    Ik vind het steeds moeilijker worden (maar dat heeft hoogstwaarschijnlijk met mijn hoogbejaarde leeftijd te maken :rolleyes: ).

    Misschien als ik wat jonger zo zijn, ik wat relaxer zou zijn?

    En jij? Blijf jij relaxed?
     
  5. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Voor ons is dit de tweede ronde en moet ik morgen of overmorgen ongesteld worden. Ik baal er dan wel van maar heb dat punt nog niet bereikt. Ik denk als we een half jaar aan het proberen zouden zijn dat ik dan dat punt wel bereik. Vooral omdat Olivier binnen 2 keer proberen raak was.
     
  6. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    tot nu toe blijf ik nog wel relaxed maar ik denk ook na 5 a 6 rondes dat ik dan ook wel begin te denken en wij dan? ik weet dat dat eigenlijk niet mag. maar je maakt jezelf zo dol.

    je wilt zo graag en het duurt (voor je gevoel) zo lang. elke maand lijkt dan eindeloos.
     
  7. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ik wacht geduldig.. We zijn sinds gisteren aan het nadenken om te verhuizen en een huisje te kopen. Mannetje kan genoeg lenen voor een huis in de buurt, dus nu is het dubbelop.. We gaan zeker niet stoppen met zwanger worden, wanneer het komt, dan komt het. Ik geloof er in dat dingen gebeuren voor een reden :). Als ik nog niet zwanger word is het onze tijd nog niet. En als het wel zo is, dan komt ook alles goed.

    We zien het wel. Ik blijf er wel relaxt onder.
     
  8. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Inggrid,

    Leuke vraag.
    Ik ben na precies 24 maanden zwanger geraakt. Ik heb momenten gehad dat ik het inderdaad erg moeilijk had en het oneerlijk vond. Op een gegeven moment deed het zelfs 'pijn' als iemand in mijn omgeving wel zwanger was. Maar daar heb ik me gelukkig overheen kunnen zetten.
    Eigenlijk heb ik me altijd vast gehouden aan de gedachte dat ook ik op een dag aan de beurt zou komen en dat is inderdaad ook zo gebleken!
    Dus volhouden en jouw dag komt ook zeker een keer!

    Grt Vanilia
     
  9. Djinti2011

    Djinti2011 Bekend lid

    8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Erg moeilijke vraag... alhoewel de vraag is niet zo moeilijk, maar om een "juist" antwoord te geven wel.

    Ik ben nogal een impulsief iemand, en wanneer ik iets "wil" dan moet het ook direct gebeuren. Zodra je stopt met de pil, dan leer je hier echter wel anders mee omgaan.

    En meestal heb ik wel zoiets van "op naar de volgende ronde", maar de laatste tijd begin ik er toch wel steeds meer moeite mee te krijgen.

    Zeker ook omdat in mijn omgeving nogal veel dames "ongepland" en bijna "ongewenst" zwanger raken... dat maakt het er allemaal niet makkelijker op, en dan denk ik soms ook weleens, waarom hun wel, en ik niet...

    En net zoals Lola, ook mijn klokje tikt door... ik denk dat de "jongere" meiden onder ons hier wellicht nog iets positiever tegen aankijken dan de 30-35plussers...

    Liefs,
    Con
     
  10. theeleut

    theeleut Actief lid

    19 aug 2008
    314
    2
    18
    Na de eerste 3 maanden begon ik het al zat te worden. Zeker omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb.

    Na 5 weken begin ik al te denken dat ik misschien nu toch wel zwanger zou kunnen zijn, dus dan is het toch wel even balen als je dan alsnog ongesteld wordt.

    Ik heb nu een datum geprikt waarop ik ga testen en probeer me tot die tijd er niet mee bezig te houden, maar ja... nu komt dat punt toch steeds dichterbij en wordt het steeds lastiger....
     
  11. WickedWitchy

    WickedWitchy Actief lid

    14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Na jaren proberen is je omkeerpunt steeds verder lijkt het.
     
  12. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Totdat ik zwanger was dacht ik wel zo van, nou ja, volgende ronde beter.
    Na mijn miskraam ben ik toch wel veel ongeduldiger geworden.
    Toen besefte ik toch pas echt hoe graag ik dit toch wil.
    Maar ja, geduld is een schone zaak he!
     
  13. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Hmm, ik ben het nu toch echt wel zat aan het worden...

    Maar dat komt, denk ik, vooral omdat er om mij heen steeds meer mensen met het heuglijke nieuws komen dat ze zwanger zijn (vorige week zelfs 2 collega's tegelijk :( Yay voor hen, maar boe voor mij), in de afgelopen maand zijn er in totaal 6 mensen (stelletjes) in mijn omgeving zwanger geraakt.

    Ik zie overal dikke buiken en gelukkige gezichten, en dan word ik toch een beetje (erg) verdrietig.
    Ik ben 29, en vind het nu wel tijd worden dat wij aan de beurt zijn. ;)
     
  14. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Na zo'n zes maanden vond ik het lastig worden. Daarvoor kon ik me er makkelijk overheen zetten. Nu jammergenoeg niet meer.

    Pim
     
  15. Evanthe

    Evanthe Niet meer actief

    Ik zou het graag zeggen; op naar de volgende ronde. Maar dat heeft niet veel nut met mijn lange cyclussen en omdat ik bijna nooit een eisprong heb.
     
  16. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik had het de vorige ronde heel erg.
    Kreeg elke week wel te horen dat er om me heen iemand zwanger was en meestal nog zonder moeite ook.
    En dat stak me.
    Plus dat het al 9 maanden geleden was dat ik mn mk kreeg en dus al een heerlijk kindje had kunnen hebben.

    Denk dat het niks met leeftijd te maken heeft.
    Als je eenmaal voor een kindje gaat, dan is elke ronde er 1 teveel.
     
  17. Pioen

    Pioen Fanatiek lid

    11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik ben ernu ook relaxed onder, maar goed, dit is ronde 4. Wie weet hoe ik me voel als het over een paar rondes nog niet is gelukt ;)
     
  18. Trees

    Trees Niet meer actief

    Nu ben ik weer vrij relax, maar dat is niet altijd zo. Soms baal ik echt als een stekker en loop ik de hele dag te mokken. Tot nu heb ik me er altijd overheen kunnen zetten. Ik kan me voorstellen dat het ook iets met leeftijd heeft te maken. Ik voel alleen mijn eigen opgelegde druk en niet van mijn biologische klok die doortikt.
    Wij zijn trouwens ook pas 9 maanden bezig en dat leek me vorig jaar toen we begonnen eindeloos lang. Achteraf gezien is de tijd omgevlogen. Ik heb wel geleerd dat niet alles in je leven maakbaar is en dat je eraan moet overgeven.
     

Deel Deze Pagina