help

Discussion in 'Zwanger worden' started by ilona77, Oct 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    ik kon niet meer wachten met testen dus nu heb ik een test voor me liggen met een heel vaag roze streepje, maar niet precies in het midden van de test,

nu zouden jullie allemaal zeggen wacht nog en probeer het later nog, maar wat denken jullie zelf wie heeft dit ook meegemaakt?

2. sette

sette Lid

Dec 3, 2007
    80
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    vriezenveen
    welke test heb je dan? Ik heb een da test gehad en daar stond de streep ook niet precies in het midden maar wel zwanger.

3. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Als je de test even in je album zet kunnen we met je meekijken. Zo is dat nogal moeilijk :D Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is. Als je er niet zeker van bent moet je over een paar dagen gewoon nogmaals testen. Succes!

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    hmm als het streepje niet op de juiste plaats staat, zou je denken dat de test ongeldig is. Welke test heb je gebruikt?
    Je zou het nog een keer kunnen proberen...en ja anders toch nog even wachten (weet wel dat je dat niet wilde horen ;) )

5. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    zet je test ff op de site dan.. kunnen we kijkje nemen. je hoort trouwens wel vaker dat dames ruim voor hun nod positief testen..kan best. spannend!

6. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    ik heb een test van sensitest gebruikt, zon dipstick ofzo ze zeggen dat je tot 4 dagen voor je nod kan testen, maar dit was ook mijn ochtendurine niet meer.

De test heb ik weggegooit, want ik bleef maar kijken en kijken en ging steeds meer en minder zien haha, heb net gelijk nieuwe besteld dus dat duurt weer minimaal 1 dag, mischien maar goed ook ik maak mezelf gek.

De controlestreep stond wel op goede plek en erg roze, maar dat andere streepje stond erg ver naar links, weet niet waar die normaal staat eigenlijk nog nooit posi getest haha

7. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    jammer dat je m hebt weggegooid. Agh doe er gauw nog eentje maar wel met ochtendurine, is geconcentreerder. ben benieuwd!

8. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    ja ik weet het, maar zat hier te lezen en kon opeens niet meer wachten haha.

Ik hoop dat ik ze morgen of overmorgen in huis heb. Eigenlijk kan je beter niks in huis hebben pas gaan halen als je over tijd ben ik heb al zoveel geld aan die testen uitgegeven,maar ja

9. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    nu ben ik 3 dagen geleden ongesteld geworden,
    maar het is nog steeds beetje bruin met heel klein beetje rood bloed zeg maar.
    ik ben hele week al niet lekker, raar gevoel je kant het omschrijven als een soort kater haha.

zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben ? heb toch nog een klein beetje hoop :rolleyes:

heeft iemand hetzelfde gehad en bleek toch zwanger te zijn ?

10. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    Ik heb het zelf niet gehad maar ken wel meiden die het hebben gehad heb je nog getest gehad want het zou zomaar innestelings bloeding kunnen zijn ik zou toch echt ff testen voor de zeker heid heel veel suc6.

11. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    maar het was precies de 1e dag van me nod, kan het dan alsnog een innestelbloeding zijn ?

Kom net uit mijn werk en er zat weer maar 1 drupje bruin op, terwijl het de 3e dag is en dan meestal het heftigst :(

12. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    Hoe het precies zit weet ik niet maar het kan wel ik zou gewoon echt ff testen hoor dan weet je het zeker.

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hmmm denk dat je toch nog eveneen test moet halen.
    Kruidvat is altijd goed.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hoi ilona heb ik ook gehad met sensitest, precies ook links het streepje. was die van jou dun?dus niet zo dik als de controle streep. want als dat zo is denk ik dat je niet zwanger bent. dan ben je gewoon ongi was bij mij ook zo hij teste zelfs toen een week later nog positief terwijl dat al helemaal niet meer kon. ben ook naar de ha gegaan miss moet jij dat ook doen. dan kan hij je nakijken....

15. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    Bedankt voor de reacties,

Zijn nu weer paar uur later en weer 1 bruin drupje,
    Als het morgenochtend nog steeds is ga ik gelijk testen met
    ochtendurine.

Dit is ieder geval niet de normale menstruatie die ik normaal heb
    hij was overigens wel precies optijd, :rolleyes: lekker vaag allemaal het vrouwenlichaam :D

16. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    En heb je al getest?

17. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Vroeg ik me ook al af ;)

18. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    ik heb getest maar was negatief :(

Nog steeds aan me tampons kleine bruine druppeltjes bloed

lekker vaag allemaal zijn ondertussen al 4 dagen verder heb dit nog nooit gehad.

Morgen probeer ik me nog in te houden voor de teleurstelling,
    maar als het maandagmorgen nog is ga ik weer testen.

19. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    Test gedaan... weer negatief, maar nog steeds geen rood bloed.

Kan het zijn dat het bruine gewoon mijn menstruatie is, of moet je echt rood bloed hebben voor menstruatie ?

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hoi Ilona ik denk dat je niet zwanger bent. Als je bruin bloed verliest is dit gewoon oud bloed en als je nu al 2x negatief getest hebt....Ik zou geen testen meer doen is zonde van je geld. En als je volgende maand weer gaat testen geen sensi tests meer nemen,gewoon lekker huismerkt van kruitvat,da,etos,hema enz. Die kan je pas doen vanaf je nod maar zijn wel een stuk betrouwbaarder. Ik had met trekpleister ook 2 dagen voor mn nod posi mee getest.
    En als je het allemaal niet vertrouwd gewoon morgen even langs je huisarts. Suc6

Share This Page