hoi, sinds een paar dagen wordt florian 's ochtends wakker met een enorme doorgelekte luier. zijn romper/pyama en slaapzak zijn dan echt nat en zijn luier zit dan ook wel overvol met plas en poep........ ik gebruik pampers maat 4, baby dry, hij weegt ruim 10 kilo en is 77 centimeter lang. denken jullie dat het zin heeft om maat 5 te gebruiken of zou deze dan weer te ruim zitten zodat alles er zowiezo langs gaat lekken? het grappige is dat hij het van de zomer niet had en toen dronk hij veel meer en had hij dezelfde maat luier aan....ikke niet snappen...... of zijn er mensen die voor de nacht andere oplossingen hebben (andere luier oid.) alvast bedankt! gr.
Je zou dan voor 's nacht 4+ kunnen gebruiken. Mijn zoontje weegt bijna ruim 9kg en ik gebruik 's nachts ook vaak maat 4+ ipv 4 omdat ze 's nachts toch veel langer moeten doen met dezelfde luier.
Hier ook 4+ alleen voor 's nachts. Werkt hier wel. En anders gewoon 5 proberen joh. Die heb je straks toch nodig. Verder valt Kruidvat wat groter, dus die zou je ook kunnen proberen.
of een inlegluier gebruiken ? ik heb er geen ervaring mee, hier lukt t altijd nog wel met maat 4 maar ik heb wel eens gehoord dat t helpt
ik heb n tijdje een dun maandverband aan de bovenkant van de luier geplakt , wij hadden smorgens ook n doorweekt kindje t hielp wel maar ja hij had alleen urine en geen ontlasting s nachts
halverwege de nacht wakker maken vind ik zo sneu, maar zal het in gedachte houden, weet niet wanneer het gaat lekken. hij wordt er nl. niet wakker van. inlegluiers, ben ik heel dom als ik niet wat dat zijn? kun je die gewoon bij de drogist halen? is misschien wel een idee inderdaad. bedankt voor alle tips. ik hoor wel vaker dat de kruidvatluiers ook fijn zijn voor de nacht, kan ik ook nog altijd proberen.
Ik zou inderdaad ook een maatje 5 proberen. Sasha had het op een gegeven ogenblik ook, met maatje 3. Toen was ze net iets over de 6 kg. 4 begint pas bij 7 kg, heb het haar mooi omgedaan en het was top.
Hier bij de kruidvatluiers juist altijd doorgelekte luiers! Zowel overdag als 's nachts. De Bumblies doen het hier veel beter!
Hier ook een die doorlekt 's nachts.. Alleen de pampers babydry met extra sleeplayer werken hier (zit er zo'n extra blauwe inleg in). Laten ze die in NL wel verkopen maar niet in Zweden... Zoontje heeft al maxi, zou ik nog maat groter gaan voor hem dan?
Ik gebruik voor de nacht de luierbroekjes van Lidl, ideaal, want dat is een en al elastiek rondom. Laatst waren ze op en had ze gelijk weer 's nachts door de luier (Pampers in dit geval) heengeplast. Gelijk maar weer een pak gehaald en dat gaat goed.
veel kindjes die er "last" van hebben en ook veel verschillende oplossingen.... ik ken alleen de pampers met de groene inleg extra dry. als het aanhoudt zal ik eens aan de slag gaan met jullie tips. bedankt.
hier gebruiken we ook al maatje 5 voor s'nachts. overdag maatje 4+ dévana weegt nu 10,5 kilo. maatje 5 gaat heel goed voor s'nachts. zou het gewoon eens proberen. wij gebruiken de luiers van de AH. groetjes tammy77
die probleem hebben we ook de laatste paar nachten.Ik gebruik Pampers maat 4. Vroeger gebeurde het ook weleens en toen gebruikte ik Active fit alleen voor 's nachts. Maar toen het een keer op was ben ik de gewone groene gaan gebruiken en het ging al een hele tijd goed tot voor kort. Ik denk dat ik dat weer ga proberen!
Daar ben ik ook achter gekomen toen wij van de zomer op vakantie waren in Zweden. Ik merk idd echt verschil met hoe lang Jelle ermee doet... Ik moest hem met de zweedse luiers echt 2 keer vaker op een dag verschonen... (raar eigenlijk dat hetzelfde merk anders is in het buitenland) Gelukkig had ik wel genoeg 4+ luiers meegenomen voor de nacht, Jelle red het nu ook niet meer met een maatje 4...
ik heb laatst een keer een mt 5 geprobeerd omdat ik bij een vriendin was en ik vergeten was een luier in de tas te gooien, maar ik vond t niks, hij sloot niet lekker aan en ging dus lekken. (natuurlijk prompt een ontplofte poepbroek, alles zat er onder :-?)