nieuw met ovulatietesten.. wie kan me raad geven?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lovecouple, Oct 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    Hoi Dames,

Ben sins gister begonnen met ovulatie testen omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb.. Heb vrijdag bij Babyboom dus ovulatietesten besteld.. kreeg ze gister al meteen in de brievenbus.. en heb meteen een test gedaan..

Nou het controle streepje was gewoon een streep en de test streep heel licht.. Vanmorgen weer een test gedaan en de streep was al ietsies donkerder..

Maar hoelang duurt het meestal voordat hij echt donker gaat worden? Zijn daar bepaalde aantal dagen voor? En kan het ook zo zijn dat je helemaal geen test streep krijgt?
    En mocht de test streep even kleur hebben als de controle streep moet je dan gewoon goed klussen? of hoe zit het presies?

Hoop dat iemad me kan helpen.

2. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Hallo lovecouple

Ik heb zelf ook aardig wat afgetest met ovutesten. Bij mij was de test streep vaak altijd zeer licht aanwezig. Maar een dag voor de ei begon hij wat donkerder te worden en op de eisprong zelf was hij net zo donker of soms donkerder dan de controle streep. De dag erna weer ietsje lichter en daarna weer zeer licht. Haas niet te zien dan .

Misschien verschilt het per testen dat weet ik niet.
    Succes

3. Stier11

Stier11 Bekend lid

May 26, 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Ik heb deze maand ook getest met de ovulatietesten van de babyboomshop. Bij mij is de teststreep helemaal niet donker geweest, wel twee keer erg licht (op de dag dat ik m'n ei zou moeten hebben). daarna weer niets. De controlestreep was wel heel duidelijk te zien.
    Vreemd he?

4. evelien28

evelien28 Actief lid

Aug 8, 2008
    107
    0
    0
    Ik ben nu 3 maanden aan het testen. De eerste maand zag ik alleen de controle streep en verder niets. De tweede maand eerst helemaal niks daarna heel ligt en toen weer niks. Nu de 3e maand. eerst niks, toen lichter en uiteindelijk een positieve test. Daarna weer niks.

Heel appart allemaal. Maar zolang hij niet even donker is of donkerder ging ik er maar vanuit geen test te hebben gehad.

Groetjes
    Evelien

5. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    hallo

bedenk net dat er in mijn album van de maand januari ovu testen staan zodat jullie snappen wat ik bedoel.

Kijk maar even

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb 1 maandje ovu testen gebruikt. (zie album)
    ik kreeg altijd een behoorlijke teststreep, maar op een gegeven moment was ie echt donker en daarna weer lichter. 15 dagen na de donkere streep werd ik ongi.
    dus bij mij werkte het prima!

Share This Page