Ik vloei al 5 dagen oud bloed, geen pijn geen stolsels etc. maar de zwangerschapstest worde lichter ik hoop dat t gauw doorzet Hoelang kan dat duren voordat t echt begint?
weet je welk zeker dat je een mk krijgt? Weet niet hoe ver je bent, maar ik heb tijdens mjin zwangerschap rond 7 weken een week lang oud bloed verloren, maar tegen mij is gezegd dat zolang het niet helder rood is en geen pijn doet, heof je je geen zorgen te maken...
nou mn zwangerschapstesten worden ook lichter zie mn album. dat lijkt me niet echt een goed teken. Heb wel regelmatug last van ongi krampen
dat een test lichter word wilt niet zeggen dat je een mk krijgt en ik verloor tot 13 weken oud bruin bloed en met 16 week zelfs veel helder bloed
Ik hoop dat je doorgestuurd word want dan heb je in iedergeval duidelijkheid! Sterkte en hoop dat het goed zit!
Ook stom zeg. Ik kon even tussendoor voor een echo om te zien hoe en wat. Heel veel sterkte en succes woensdag
@ maikey... Ik had in begin ook last van ongikrampen, heel erg zelfs..Maar had geen bloedverlies/bruinverlies. Dacht ook dat het mis ging.. En heb toen ik 8 wkn zwanger was weer een test gedaan, toen kwam er oon een licht streep terwijl al mijn testen dik positief waren.. Maar ik ben nog steeds zwanger...Dus het hoef niet perse mis gaan... Liefs Jeanney
ben bij ha geweest ze wilde me niet doorverwijzen omdat het wle erg typisch een begin van een miskraam is zegt ze. Dus daar sta je dan ik kan dus wel nog 23 ste heen. We zullen zien, het zet niet echt door het blijft weinig bruinbloed verlies. met wel wsat krampen al mn kwaaltjes zijn weg. ik vind hte heel verdrietig maar kan het wel een plaatje geven ik denk maar zo het was niet goed geweest anders was het wel verder gegroeit.
Wat vervelend dat de HA je niet door wil verwijzen... Typisch of niet, ik weet sinds vandaag helaas uit ervaring, dat wij dames het goed aan kunnen voelen of het goed zit of niet. Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat komen, ik zal voor je duimen!
ja aan d een kant begrijp ik dat ook wel weer, want ja ze kunnen toch niks doen . Maar het typische is nu dat t weer veeel minder is dat bruine! ik zou willen dat of goed was of gewoon nu eruit komt. het zet gewoon niet echt door ,wel steeds krampjes in mn liezen en ongi kramp
Hej Makey, Wat vervelend van dat bloedverlies zeg! Ik zou idd ook niet teveel waarde hechten aan die testen. Want zelfs testen van hetzelfde merk kunnen steeds een andere streep aangeven. Je urinesamenstelling is ook nooit hetzelfde (bijvoorbeeld ochtendurine of avondurine en hoeveel had je gedronken?) Ik vind het ook raar van je huisarts, daar zit je dan... Als ik jou was wilde ik het echt gelijk weten en zou ik gewoon naar de huisartsenpost gaan. Daar hebben ze geen gegevens van je huisarts (hier tenminste niet) en hoef je ook niet te vertellen dat je al bij de huisarts was geweest toch? Als je daar dan toch bent is de kans groot dat ze wel het hartje gaan luisteren of misschien een echo maken (hier zit tenminste de huisartsenpost bij de spoedeisende hulp). Succes en ik duim voor je....
sina: ik heb verder geen krampen enzo dus ja kan moielijk zeggen op de post (ze laten je niet langskomen)ik heb de hele week bruine afscheiding en ik wil langskomen ,dan zeggen hun het is geen spoed (geen bloed of pijn) Heb nu trouwens weer geen afscheiding omgek van t eworden
Haai Makey, ik heb de juni mama's al eerder moeten verlaten door een vroee miskraam. Ik hoop heel erg dat dat jou bespaard blijft. Er zit niets anders op dan af te wachten en als het komt,, komt het. Het is niet anders, in ieder geval veel sterkte. En mocht de miskraam doorzetten probeer er dan weer iets positiefs uit te halen; lekker uit eten met alle "verboden" etenswaren en een wijntje! Verwen jezelf maar een beetje!
Hoi Makey, Ik hoop dat het voor jou anders afloopt dan voor mij... maar mijn miskraam in juni 08 begon met bruinverlies, geen krampen, maar wel steeds lichter wordende testen. Iedereen zei, 'maak je niet druk', maar het werd dus toch een miskraam. Hoop dat het jou bespaard blijft, maar wilde je toch even laten weten dat het bij mij niet goed was toen (ondanks dat de gyn zei dat ze daar geen acht op slaan?!). Veel sterkte en ik duim voor je! liefs, Danielle
Veel sterkte. Zo lang dat je nog moet wachten! Bij deze zwangerschap verloor ik met 6 weken ook oud bloed maar ik was zo geschrokken (heb al een MK gehad) dat ik naar spoed ben gegaan. Hadden ze me toen geen echo gegeven dan had ik het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd.
het is nu gestopt heb ook geen helde rbloed verloren ofzo. huisarts wilde me helemaal niet doorsturen want eh twerd toch een miskraam volgesn haar (foutje van de assistente) ik ga morgen ochtend weer bellen ik begrijp er niks meer van