Ik zit al een tijdje mee te lezen en te schrijven op dit forum en ik dacht laatst aan de "rare gewoontes" die ik nu krijg tijdens het proberen zwanger te worden. Ik bedoel dus met je benen omhoog liggen na het klussen (hoeft eigenlijk niet). Met het eten opletten, niet teveel alchohol. En ik ben nu ook verslaafd geworden aan gedroogde abrikozen.. Dit ivm het ijzer tekort wat ik heb. Ik vroeg mij af of jullie ook gekke, leuke of aparte gewoontes hebben gecreeerd!
hoihoi, ik heb ook al wel wat dingen geprobeerd hoor. ook indd met de benen omhoog,klaarkomen nadat de man is gekomen,wat afvallen,beiden zoveel mogelijk zin hebben dit ivm. spermakwaliteit. whaha ja je leest wat en je probeert wat,maar helaas nog niks heeft geholpen. 3 maand geleden wel licht positieve test gehad,ik dacht dat we die maand geen kans hadden en ja een lichte test! helaas toen toch mis gegaan.
ja indd heb ik gehoord dat dat goed was. Marb: grappig je bent uitgerekend op mijn verjaardag. mooie tijd juni.
Dat is inderdaad grappig! Ik ben ook uitgerekend op de dag dat mijn vorige zwangerschap begon (heb een miskraam gehad) EN op de sterfdag van mijn vader. Jeetje, symbolisch ofzo?
Wauw wat apart allemaal Marb,gelukkig dat je nu weer zwanger bent geworden! hopelijk ben ik dat ook snel weer,anders was ik 22 mei uitgerrekend en 22 is mn favoriete getal.Pff nouja hopelijk voor ons ook weer snel raak
stoppen met cola drinken. las ergens dat dat beter was om niet te drinken daarvoor vreselijke cyclussen (42 tot 92 dagen) toen gestopt met de cola en daarna is mijn cyclus niet hoger meer geweest dan 35 dagen....dus toch ergens goed voor geweest. drink nu afentoe cola maar niet meer de hele dag door.
Opletten met eten en alcohol vind ik geen rare gewoonte eigenlijk. Ik let zelf ook meer op wat ik eet en probeer me nu al steeds te bedenken wat je niet mag hebben als je zwanger bent, anders weet ik t straks niet als t echt zo is. Wat ik wel een vreemde gewoonte vind van mezelf is dat ik nu al af en toe aan mn buik zit (dan wrijf ik er overheen), net of er al een kleintje in zit hihi. Gewoon omdat ik me dan een btje wil inbeelden hoe t zal zijn als ik straks een ukkie in mn buik heb! En ik let veel meer op mn lichaam dan normaal en kan nergens anders aan denken...Daarom duren die laatste 2 weken zo lang!
Zolang ik nog niet zwanger ben eet ik alles,cola drink ik al bijna niet en drink ook bijna niet,denk dat ik dat nu met de feestdagen helemaal niet zal doen. Ook ben ik nu heel erg met mijn lijf bezig elk krampje en steekje voel ik,af en toe ook om niet goed van te worden!
@ Gijsje: dat herken ik inderdaad ook, bij elk krampje of steekje denk ik van: oe zou het? we maken onszelf een beetje gek... maar hoe kan je dat voorkomen... bij mij gaat het vaak onopgemerkt...
Ben nu in maand 9 vanmorgen negatieve test. Dus op naar maand 10 Rare gewoontes. Ovulatie testen Iedere morgen tempraturen. Om de dag sexen benen omhoog zodat het zoveel mogelijk binnen blijft. Klaarkomen na mijn man Opletten met eten Drink alleen maar water en kruiden thee iedere maand weer denken ja nu weet ik het zeker ik ben zwanger, de ene maand gevoelige tepels, moe zijn, misselijk, 2 weken lang ongi krampjes in lies en onder mijn schaambot. Je praat jezelf de raarste dingen aan maar helaas het is bij mij nog maar 1x raak geweest met een mk tot gevolg. Slik al 2 jaar geen pil meer en bijna een jaar slik ik al vitamines en foliumzuur. En in je omgeving krijg je dan te horen laar het los het komt vanzelf 9 maanden is nog niet zo lang......DUS WEL.