HELP

Discussie in 'Miskraam' gestart door Passoatje, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    ik ging juist naar het toilet , en ik had op het wc papier een veeg bloed daarna nog eens geveegd toen nog een beetje..Nu nix meer! ik had al een ob in mijn vagina gestopt voor te kijken als het gestopt was..op het uiteinde hing gewoon wat lichtroze slijm ..mijn vraag is? is dit een dreigende miskraam?
    ik heb verder lage rugpijn en dat is het , maar dat heb ik al lang
    groetjes hopelijk krijg ik snel antwoord
    xx passoatje

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik denk dat niemand je echt verder kan helpen nu. Volgens mij is het bij bloedverlies 50/50% kans dat het misgaat, maar dus evenveel kans dat het gewoon goed zit.

Ik zou het even afwachten en dan morgen even de verloskundige bellen om te vragen wat je nu het beste kan doen.

Sterkte meis, ik hoop dat het allemaal vals alarm is!

3. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    ik had enkel wat bloesverlies toen ik me afveegde met het wcpapier.. nu heb ik geen bloedverlies meer gehad en ik heb geen pijn
    is dit een goed teken?
    groetjes
    passoatje

4. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey t kan 2 kanten in gaan maar hou t in de gaten bij mijn mk had ik helemaal geen pijn en helder rood slijm en daarna alleen maar helder rood donker rood en niet roze, zou innestelingbloed kunnen zijn mar geen tampon gebruiken, krijg je alleeninfecties mee.

succes

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik had 1e kerstdag savonds wat roze slijm met afvegen.. 2e kerstdag ging het mis.. maar vorige maand had ik geen roze slijm maar bruin slijm en toen ging het ook mis.. zegt dus niks.. er zijn veel dames die dit ook hebben en waarbij het niets te betekenen heeft... dus houd hoop.. geen verder bloed is goed.. houd hoop....

Deel Deze Pagina