Vanavond ben ik naar de WC geweest voor de "grote boodschap" En heb harder geperst dan normaal.. Kan ik hierdoor de baby er ook mee uitpersen? Want het voelde opeens heel raar, ik voelde en voelde een bobbel in me vagina..sorry voor de details, schaam schaaam.. Ben hier erg ongerust over,..
Nee hoor dat kan niet die zit mooi beschermt in je baarmoeder en komt er echt niet zomaar uit met een grote boodschap. ik heb deze vraag aan mijn vk gesteld toen ik van mijn zoontje zwanger was. Anders zou je niet meer mogen p**pen tijdens je zwangerschap je hoeft je er niet voor te schamen want volgens mij denkt iedereen het weleens namelijk
Kan dat echt bij helemaal niemand? want ik voelde daar wel wel wat zeg maar.. Maar als het zo is dan moet er toch ook bloed en vruchtwater uitkomen? Pff ik ben zooo bang.
Nee want je baarmoedermond zou eerst open moeten en je zou vruchtwater kunnen verliezen of de gehele vruchtzak in 1 x en dat zou dan gepaard moeten gaan met bloeden. Je hoeft je echt geen zorgen te maken je krijgt er misschien wel aambeien van maar de baby komt er maar zo niet uit.
zo herkenbaar dit hahaha.. af en toe 'pers' ik ook iets te hard en voelt raar.. Maar hoort erbij hihi
haha ja ik dacht ook dat ik de enige was.. @mei2009mama - Het voelt net alsof de baby tegen me baarmoeder mond aandrukt en dat het er ieder moment uit kan komen..best wel eng(ja weet niet hoe ik het anders uit moet leggen) Hoe voelt het bij jou dan?