Hi dames ik heb een leuke site gevonden om tshirts ed te laten drukken met teksten erop. Nu heb ik er net eentje binnen maar nu wil ik er meer! hahaha Weet iemand leuke engelse teksten die ik op een tshirt kan laten drukken... zoiets als in NL pas op ik schop.. of nu al een (b)engel Aangezien ik in de UK woon kunnen ze dat niet echt lezen hahahaha iemand leuke tips? deze heb ik trouwens nu net binnen gekregen
Hey wat leuk zeg! Wat is de link van die site? Enne...leuke teksten? Ben daar nooit zo goed in, maar hopelijk heeft iemand anders leuke ideeën
Baking time: 9 months Made with love 50% mommy, 50% daddy 100% surprise E.T.A: 22-01-2009 maar dan met je eigen uitgerekende datum natuurlijk
Mischien een hele leuke tip: bij de hema kun je speciaal papier kopen waar je zelf texten en/of plaatjes p[ kunt printen en het dan zelf op je shirtjes,buikbanden of wat dan ook kunt strijken
Dat is wel een goed idee! Nu nog een hema in schotland vinden! hihihi nee grapje, ze hebben hier ook craft winkels heb er al naar gevraagt maar ze hebben hier geen strijk letters :S strakjes maar ff ebay kijken! libra leuke texten! die van 50% mommy 50% daddy 100% surprise daar heb ik een kruippakje van voor de baby maar dan in plaats van surprise is het 100% cute! hahaha
Dat is inderdaad ook wel leuk... en heb inderdaad gekeken op buikbanden... maar buikband vind ik persoonlijk niet zo mooi
Birthcontrol is for whimps I'm pregnant. What's your excuse? I can grow people. What's your superpower? Babybump interactive FETUS inside I'n pregnant, not fat. (does) this shirt make me look pregnant (?) do not touch my baby bump. thank you!