Hallo hallo! Ik weet nog niet of het een jongen of meisje gaat worden, maar ben vooral over de jongensnaam erg aan het twijfelen. Onze oudste heet Benjamin en noemen we meestal Ben, ik wil dus als er nog een jongen komt een naam die dat ook 'kan'. Dus bijvoorbeeld: Christiaan - Chris, Bastiaan - Bas of Samuel - Sam. Maar deze namen vind ik het dus net niet haha. Wie heeft er nog wat suggesties? Alvast bedankt!
Benjamin en Elias maar die kan je niet afkorten.... Maximiliaan - Max Julian - Juul Mathijs - Thijs Jonathan - Nathan Samwell - Sam
De combi Benjamin en Samuel (Sam) vind ik leuk, maar ja, jij dus niet... Andere opties: - Silvester (Sil) - Simeon (Siem) - Jonathan (Jon / Jonne / Nathan) - Lennard (Lenn) in de goede richting?
Meiden bedankt voor het meedenken . Samuel vind ik ook wel leuk, maar toch voelt hij nog niet helemaal goed haha. Het is net als met een bruidsjurk; als je hem ziet (in dit geval hoort) weet je dat het hem is . Jonathan vind ik ook een erg leuke naam trouwens alleen vind ik de afkorting niet zo leuk. Toevallig gister op tv nog een leuke optie gehoord waar vriendlief alleen nog van overtuigd moet worden . Maar meer suggesties zijn zeker nog welkom!
nog een poging dan Abraham - Bram (of is dat té; benjamin (jong) en abraham (oud)? ) Daniel - Daan Jacob - Job Joachim - Chiem Cornelis - Cor / Corne Ben trouwens erg benieuwd naar je eigen nieuwe idee!
Minipi ik pb je de naam wel ff, wil hem nog niet hier neerzetten omdat dit hem wel eens zou kunnen worden. Abraham zou wel een grap zijn, de oudste heet dan Benjamin en de jongste Abraham .
Alexander - Alex Nickolas- Nick Lucas -Luuk Mitchell - Mitch Andrew - Andy William - Wim Christopher - Chris Joshua - Josh Timothy - Tim
De afkorting Jona(h) vind ik juist wel weer super! Mooier dan Jon/Jonne die hier iets verder boven staat!