ik heb een fikse bloeding gehad met 5w+2d. Met stolsels en een heftige korte bloeding die maar 1 ddag heeft geduurt. Om te controleren of alles schoon was en omdat ik 11 dagen later weer een stukje stolsel verloor (en daarna niks geen bloed meer) mocht ik naar de gyneacoloog voor een onderzoek en echo. Die constateerde een vruchtje met kloppend hartje! Ik bleek nog gewoon zwanger te zijn ondanks de fikse bloeding. Kan dit een tweeling zijn geweest en kun je na de bevalling dit zien aan de placenta of moederkoek ofzo? Ik vraag dit aan jullie omdt ik niet echt de kans kreeg om het te vragen aan mijn gyneacoloog (hij liet me niet uitpraten) Alles gaat trouwens prima,geen bloedingen meer gehad!
Hoi muisje, Het is helaas niet te bewijzen, ook niet na de bevalling. Maar het zou heel goed kunnen dat het een tweeling is geweest. Gelukkig heb je geen bloeding meer gehad! Imke
helaas gisteren bij de echo te zien dat het hartje niet meer klopte. Heel recent is het vruchtje doodgegaan dus. bij de meting kwam het uit op 8w en 5dagen.....dus heel erg recent dus.....en het leek allemaaal zo goed...