Vandaag eisprong we hebben gisteren geklust?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Angel24, Feb 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

Feb 1, 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Vandaag is mijn eisprong we hebben 3 dagen achter elkaar geklust vandaag is mijn mannetje heel erg moe van werk plus snachts klussen, dus wil ik het voor morgen laten want hij is slaaploos en heel erg moe.

Mijn vraagje is moet je perse wanneer je eisprong heb die dag klussen of mag je ook om de 2 dagen klussen, we hadden gisteren avond nog geklust en zoals ik weet leeft de sperma 1/2 dagen.

Of heb je groter kans voor zwangerschap als je de dag wanneer je eisprong heb gaat klussen, heeft het nut dat ik morgen ook ga klussen.
    groetjes,

ANGEL24

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ja het kan best wel zin hebben om morgen te klussen.... Want je kan je b.v ook wat vergist hebben in je eisprong ofzo?

3. Angel24

Angel24 Actief lid

Feb 1, 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik heb de eisprong eigenlijk eerder gevoelt maar het kan ook zijn dat de klachten de oorzaak is dat de eisprong onderweg is maar we zullen zien.

Wij hebben 3 dagen achter elkaar geklust omdat ik in de 3 dagen vruchtbaar was en gisteren was de dag waarvan ik meest vruchtbaar was.

Wat ik nu even niet begrijp gaat het hierom in vruchtbaar dagen te klussen of alleen wanneer er eisprong plaatsvind dan pas te klussen.

Want ik heb de calculator ingevult en die geeft aan wanneer je beetje vruchtbaar, vruchtbaar, meest vruchtbaar bent en heb het in mijn agenda genoteerd en vanaf ik beetje vruchtbaar was hebben we 3 dagen achter elkaar geklust.

Kan iemand mij a.u.b dit uitleggen,

groetjes,

ANGEL24

Share This Page