Help!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Eleonora, Aug 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eleonora

Eleonora Actief lid

Aug 12, 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Wij hebben sinds een paar dagen een jong katertje,en nu ben ik er vandaag achter gekomen dat ie een lintworm heeft! Nu heb ik meteen van alles opgezocht of het schadelijk is voor de mens ed maar er staat nergens iets bij over het risico als je zwanger bent! Nu is mijn vraag of iemand iets meer weet,stel ik raak besmet is dat dan gevaarlijk voor de baby?Hoop dat iemand me kan helpen!

Ps weet iemand hoe het kan dat als je een vraag steld aan de verloskundige het een gesloten bericht wordt?

2. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Weet je zeker dat het om lintworm gaat? Er zijn nl. verschillende soorten wormen waar katten last van kunnen hebben. Lintworm kan overdraagbaar zijn op mensen. Als ik jou was zou ik toch even contact opnemen met HA om het uit te laten zoeken.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
  4. Eleonora

Eleonora Actief lid

Aug 12, 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Ok dank je wel heb meteen effe gekeken en indd maar beter even de verloskundige of huisarts bellen...Hoop dat het meevalt allemaal!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En: zo snel mogelijk je katertje ontwormen!!!!!

6. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je, veel succes iig. Ik neem aan dat je jullie kitten nu een wormenkuur hebt gegeven?

7. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Je onderwerp bij de verloskundige wordt automatisch gesloten,zodat alleen jij en de vk erop kunnen reageren(voor jullie is het dus nog wel toegankelijk ;) )

Share This Page