hou ik mezelf voor de gek?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mickie, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mickie

mickie Lid

3 apr 2009
    21
    0
    0
    Hou ik mezelf voor de gek? Ben nu 6 dagen overtijd gerekend nav mijn langste cyclus. Testen zijn negatief, laatste van vanmorgen. Na mijn laatste menstruatie 5 maart, zo'n 2.5 week erna heb ik een soort van een innestellingsbloeding gehad. Een paar dagen ervoor heb ik buikpijn gehad die ik meestal heb rond de eisprong.
    Sinds die bloeding heb ik buikpijn, lijkt op menstr. krampen. Elke dag, de ene keer erger dan de andere keer. Mijn borsten zijn voller, nu heb ik al een paar dagen geirriteerde tepels. En de aderen zijn erg zichtbaar en lopen richting mijn tepels. Mijn tepelhoven zijn groter geworden. Ook mijn vriend is dit al met een big smile opgevallen.
    Dus heb ik dan nog niet genoeg hormoon aangemaakt om een positieve test te krijgen? En moet ik geduld hebben? Krijg je dit met je borsten ook als je hormonen van slag zijn? Door het ontpillen zeg maar.

Groetjes,
    Mickie

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Of je dat van je borsten kunt krijgen door het ontpillen? Ja.
    Ik stopte met de pil en de eerste 3e cyclussen had ik steeds opgezette gevoelige borsten na de eisprong. Had ik nog nooit gehad!
    En wij zijn eerst gaan ontpillen, dus.. Zwanger was ik ook echt niet.
    Wanneer ben jij gestopt met de pil dan?

En of je zwanger bent? Tsja.. Zou kunnen!
    Dat je inderdaad nog niet genoeg hormoon aanmaakt. Lees je hier wel vaker.. Vrouwen die na bv. een week overtijd pas positief testen.

Geduld hebben helaas.. Je kunt verder niks doen.
    Ik weet dat het moeilijk is, hoor!
    Je wilt het zo graag weten...

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

toen ik pas gestopt was met de pil had ik dus enorme pijn aan mijn borsten en buikpijn en alle kwaaltjes van een zwangerschap :eek: ook nooit vantevoren zo gehad, dus het kan echt van het ontpillen zijn hoor :( maar ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent meid ;)

ps ben je pas gestopt met de pil??

4. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ik heb de zelfde symptonen.Ben al 6 dagen overtijd heb een testje gedaan donderdag alleen was die negatief, ik heb best veel pijn aan me tepels en ik voel elke dag een krampje in me buik.Ik ben vorig jaar aug gestopt met de pil en heb al 5 maanden de zelfde cyclus.

Wie kan mij hier ook helpen??????????????

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Deze symptomen had ik ook in mijn eerste cyclus, deze heeft 55 dagen geduurd.
    Amandelolie smeren helpt tegen de gevoelige borsten/tepels.
    De tweede cyclus had ik helemaal nergens last van en werd ik donderdag opeens ongi. Had ik nog niet op gerekend met mijn vorige lange cyclus.
    Nu tijdens mijn ongi wel krampjes maar verder niks

Kan nog steeds ontpillen zijn dus.

Deel Deze Pagina