Hallo! IK ben nu dik 4 weken zwanger en ik ben al een paar dagen zo ontzettend duizelig! Vooral s morgens en in de loop van de dag trekt t weer wat weg. Herkennen jullie dit?
Ik ben sinds m'n eisprong regelmatig duizelig/licht in m'n hoofd. Heb dat eigenlijk nooit en vind het best vervelend.. Ik herken het dus wel! Haha! Maar ja, ben helaas niet zwanger. Had jij het al voor je NOD? Nou, ik ben benieuwd of zwangere vrouwen dit herkennen. Meid, gefeliciteerd! En geniet van je zwangerschap!
Ik herken dit wel. Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik het ook. Weet niet precies waarom, maar je bloeddruk zakt over het algemeen als je net zwanger bent. Als je dan al een lage bloeddruk hebt, kun je duizelig worden. Geniet van je zwangerschap. Groetjes Winnie.
ik had het idd al voor mijn NOD, ongeveer 1 week er voor begon t. Dat je bloeddruk wat daalt komt omdat je tijdens een zwangerschap een liter meer bloed aanmaakt voor de placenta. Het bloed moet nu dus ook bij de baby komen en daardoor krijg je een lagere bloeddruk. Mijn bloeddruk is 120 / 75 dus prima, daar kan ik niet duizelig van zijn. ik heb al een alg. bloedonderzoek laten doen... ben benieuwd