HELP!

Discussion in 'Zwanger worden' started by lionking, Apr 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lionking

lionking Lid

Apr 10, 2009
    42
    0
    0
    Hallo...

Nieuw op deze site maar helemaal verslaafd...mijn man zegt constant stop ermee, want je wordt gek van jezelf!

Maar nu dus mijn vraag, ik heb een cyclus van tussen de 25 en 28 dagen!
    Nu heb ik donderdagochtend getest op mijn ei (preditcor test) en deze was positief en daarna weer donderdagavond en was hij alweer negatief.. dinsdagavond had ik ook getest maar toen was er niks te zien.
    Bij die van donderdagochtend zat geen pipet dus heb mijn plas er een heel klein beetje ingegoten(weet niet of dit uitmaakt??)
    Nu heb ik zelf het gevoel dat mijn eisprong gister een beetje is begonnen, ben wat natter :oops: Maar de test gaf dus anders aan!
    Mijn blaas voelt ook strakker aan of heeft dat er niks mee te maken?
    Wij hebben zondag, dinsdag en donderdag geklust! Nu is mijn vraag, kan ik ook beter vanavond klussen of pas morgen of zijn we te laat? Morgen hebben we alleen een groot feest...denk niet dat we dan in staat zijn daarna :)

hoor het graag.....

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Kan me niet voorstellen dat je ovulatietest een hormoon meet dat er niet is, dus toen je positief testte, zat je eisprong er denk ik aan te komen.

En verslaafd aan het forum... haha.. je bent net lid. Dat wordt nog wat want je kunt op deze site alles vinden wat je maar wilt.

Succes met zwanger worden!

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Zo veel mogelijk klussen zou ik zeggen! Niet geschoten is altijd mis! LOL

4. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    hoi lionking,

na een positest komt je ei na 24 tot 48 uur. Dat zou dus vanochtend geweest kunnen zijn, of vanavond of zelfs morgenochtend. Als ik jou was zou ik vanavond dus gewoon nog klussen. Er kunnen nooit te veel zaadjes zijn toch ;)
    Hoop dat je dit nog op tijd leest. Klusze!

5. lionking

lionking Lid

Apr 10, 2009
    42
    0
    0
    Nou dan gaan we maar weer ;) hahahah wilde eigenlijk gaan slapen ben ook zo moe van al dat klussen!!

Maar ik hoop het echt dat het lukt..

bedankt voor de reacties

Kent iemand anders trouwens dat gevoel dat je onderbuik echt hard aanvoelt, een drukkend gevoel zeg maar?

Share This Page