Helaas nu al ongi...

Discussion in 'Zwanger worden' started by MvdW, Apr 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Hoi meiden,

dit was voor mijn vriend en mij ronde 1 nadat we gestopt zijn met de pil (16 maart jl.).
    Ik was uitgegaan van een cyclus van 28 dagen..had dan a.s. maandag officieel weer ongesteld moeten worden. Helaas ben ik dit vandaag al geworden, bleek dus dat ik deze maand een cyclus van 25 dagen had en we dus te laat waren met klussen....(best netjes trouwens he een cyclus van 25 dagen nadat ik voor het eerst gestopt ben met de pil sinds 10 jaar pilgebruik??)

Ach ja, we blijven positief, volgende maand nieuwe rondes nieuwe kansen.

Misschien ook wel goed om eerst een keer ongi te zijn geworden na het stoppen met de pil.
    Het misselijk zijn, de hoofdpijn en opgezwollen buik waren dus duidelijk tekens van de menstruatie haha.

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Balen meid.. maar inderdaad wel netjes, 25 dagen na het stoppen met de pil ;)

Op naar de volgende ronde! :D

Succes! :thumup:

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    jammer mandy, maar 25 dagen.....ik doe daar een moord voor!!!! de eerste keer 134 dagen en nu precies 28 maar niks in aantocht, dus tsja...zie de 100 dagen alweer gaan

succes met de volgende ronde, hoop dat je snel zwanger bent

4. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja he? Dat dacht ik ook wel, zat al helemaal in mijn hoofd om morgen een test te gaan halen (want maandag zijn de winkels natuurlijk dicht), maar is dus niet nodig geweest haha

5. MvdW

MvdW Niet meer actief

Jeetje 134 dagen?!! Wat lang zeg...ik hoop voor jou ook dat het snel lukt!

6. juffie29

juffie29 Actief lid

Apr 10, 2009
    280
    0
    16
    Hoi Mandy,

Ik heb precies hetzelfde. Ook vandaag ongi geworden en erachter gekomen dat ik ook een cuclus van 25 dagen heb. Ik ben in februari gestopt met de pil ( 17 jaar geslikt)en heb nu twee keer een cyclus van 25 dagen gehad. Volgende maand weer beter.
    Succes!

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

Hey juffie,

wat leuk, dan lopen we dus gelijk! Spannend hoor. Jij ook veel succes! :D

Share This Page