Dag dames, Ik ben heel benieuwd wat jullie sexpatroon is sinds jullie besloten hebben om voor kinderen te gaan. Is dat heel erg anders qua frequentie en standjes dan daarvoor. Of juist niet. Liefs, Pasja
hoi, niet echt veranderd.....eindigen nu wel steeds in dezelfde maar verder iedere keer weer anders haha
Voor en na de ovulatie doen we het wanneer we zin hebben, als ik een positieve ovutest heb dan doen we het 3 dagen achter elkaar. Rond m´n ovulatie doen we het wel steeds in hetzelfde standje
Bij ons wel ietsje veranderd: hij komt nu vaker in mij klaar en daarna blijf ik langer liggen. Qua frequentie is het hetzelfde als eerder (3-4 x in de week). We zijn nu nog niet zo gefocust op mijn vruchtbare dagen, we proberen het eerst een half jaartje zonder er te veel mee bezig te zijn
Bij ons is het wel anders geworden en ik maak me er nu ook wel druk om eigenlijk. Het is een tijd zo geweest dat ik (mede door medicijnen) vrijwel nooit zin had. We deden het toen soms maar 1 x in de 3 maanden... . Nu vrijen we vanaf dag 12 ongeveer om de dag tot na mn eisprong (heb late eisprong). Maak me wel zorgen of dat geen kwaad kan dat we dus na de eisprong t/m ongi vrijwel niet vrijen...Hoop dat dit geen kwaad kan voor de zaadjes...Las namelijk dat om de 2-3 dagen het beste is.
wij hadden van alles al geprobeerd, noem het maar op. Toen werd ik ziek dus niet te veel zin in de sex, maar ik voelde mijn eisprong s'morgens, s'avonds toch maar even wat gedaan, gewoon missionaris, en zie nu het resultaat na 8 maanden ploeteren. die helemaal maand maar 1x sex gehad en het is dus wel raak. Ik wil zeggen, doe je ding en niet te veel overdrijven of er meebezig zijn, in de trent van als we dit doen is beter pf als we dat doen, doe je ding en hou je vruchtbaar slijm en eisprong in de gaten. Meiden suc6
heuhhhh? Je had dus smorgens je ei gevoeld en savonds gingen jullie klussen? Je leest overal dat als je na je eisprong klust dat het dan geen zin meer heeft, maar dit is nu al de 2e keer dat ik dit hoor! Hmm, volgende maand dus nog even doorgaan met klussen voor de zekerheid GEFELICITEERDDDDDDDDDDD
Wij deden het om de dag in de vruchtbare dagen en met een onverwachts goed resultaat. Na je ei kussen kan nog wel zin hebben omdat je eitje nog 12-24 (?)uur 'leeft' en bevrucht kan worden.
klopt. in het ziekenhuis konden ze eens zien dat ik de dag ervoor in de namiddag mn eisprong had gehad en toen gaven ze het advies om 'voor de zekerheid' het toen 'smiddags die dag er op nog eens te gaan doen.
jawel, maar het zaad doet er ongeveer 30uur over om bij het eitje te komen heb ik gelezen. Dus dan zou je te laat zijn...maar ja, ook dat staat op elke site bijna weer anders
wij deden het ook altijd rond de ei sprong elke dag. mijn gyn zei dat is helemaal niet goed dan is je zaad van minder goed kwaliteit en de kans op zwangerschap is dan een stuk minder. de laatste maand hebben we een klusschema gekregen dus wij moest toen drie dagen om de dag sex hebben en tadaa zwanger. dus ik geloof er nu helemaal in dat om de dag sexen beter is dan elke dag. ook al wou ik eerst geen dag missen! maar het is echt beter om het om de dag te doen. nee andere standjes deden wij niet nee hahaha liefs
Deden jullie de hele maand om de dag of alleen voor je ei? Wat was dat schema precies? Misschien wel handig om te weten. Ik heb vanaf dag 12 om de dag geklusd. En had dag 26 pas mn ei
Bij ons is er weinig veranderd. We doen het om de dag en soms 2 dagen achter elkaar elkaar rond de ei. Na de sex lig ik nu wel elke keer met mijn benen in de lucht. Alleen merk ik dat het soms niet helpt omdat naar mijn gevoel veel zaad er toch weer uit komt. Ik las ergens dat het helpt als de vrouw ook klaar komt, zaad gaat er dan sneller in of doorheen. Jammer genoeg kom ik niet bij elk standje... Misschien dat iemand weet hoe ik anders kan liggen na de sex, krijg het gevoel dat ik soms half op me net moet gaan liggen of zo. Misschien blijf ik niet lang genoeg met mijn benen in de lucht?
Vorige week of zo stond nog in de krant dat goede sex de kans op een zwangerschap vergroot, dus mijn tip is: geniet ervan! Daarnaast helpt het natuurlijk dat je partner klaarkomt in een standje dat helpt om het sperma zo lang mogelijk binnen te houden (zoals missionaris). Ik geloof zelf niet zo in benen in de lucht, maar misschien hebben anderen daar wel hele goede ervaringen mee . Wij hebben het rond de eisprong om de dag gedaan en dat heeft tot nu toe twee keer geholpen . Succes! Liefs, Yvje
Als je klaar komt dan trekt je baarmoeder samen waardoor de baarmoedermond de zaadjes naar binnen zuigt. En dat moet dan gebeuren nadat hij klaar is dus je kunt het ook daarna bv zelf doen. Als het zaad maar binnenkomt
Hi lalalamanon, Ik heb inderdaad een aantal keren zelf gedaan nadat hij klaar kwam. Het voelt dan alleen zo raar tegenover hem. Hij voelt zich af en toe schuldig dat hij mij niet altijd klaar laat komen. Maar tegelijk windt het hem wel op als ik het zelf doe . Groetjes
wij beginnen deze zondag en zullen proberen om de dag te klussen onze rooster zier er al volgt uit :zo di do za we gaan deze ronde echt nou beginnen ben benieuwd eerlijk gezegd denk ik niet dat het ons lukt we houden allebei niet van moeten en het is nog het beginnen als het niet gauw wil lukken denk ik dat dan pas echt gaan roosteren. de komende weken doen we gewoon wanneer we zin hebben