Hallo dames! Ik heb weer jullie hulp nodig! Ik ben bang dat de bv hier anders niet meer heel lang gaat duren. Even in 't kort 't verhaal: Milan is bijna 10 maanden (en krijgt ook al die tijd alleen bv, en vanaf 6 maanden bijvoeding), momenteel zitten we op ong. 8 voedingen per 24 uur (6 overdag en 2 's nachts meestal, soms 1 meer of minder, want ik voed op verzoek). En ik ben 9 weken zwanger van ons kleine ukkie. Nu ben ik de afgelopen paar weken al een paar keer flauwgevallen en ik blijf ook maar afvallen. Ik ben 1.75m. en weeg nu ong. 48 kilo (veel te licht dus). Ik ben al bij de huisarts geweest en m'n bloed is helemaal nagekeken (ook op werking van m'n schildklier, hb, etc.). Dat was allemaal in orde, en ook m'n bloeddruk is gewoon prima. Ik ben wel heel de dag door ontzettend moe (maar dat kan dus ook komen door de nachtvoedingen) en vaak duizelig. De huisarts denkt nu dat het té veel wordt voor mij, de zwangerschap en bv. Hij wil dus dat ik helemaal af ga bouwen, en over 2 weken volledig van de bv af ben. Zelf sta ik hier eigenlijk helemaal niet achter, omdat Milan (en ik natuurlijk ook) nog zo erg van de bv geniet en ik eigenlijk zo lang mogelijk door wil blijven voeden. Ik had ook al helemaal zin om over 7 maanden te gaan tandem-voeden . Maargoed, hij is niet om te praten, hij wil niks meer van mij horen voordat ik van de bv af ben. Nu ben ik benieuwd wat jullie vinden, toch maar stoppen met de bv, of misschien gedeeltelijk? Of gewoon doorgaan en hopen dat de klachten overgaan? Of nog wat anders? Ik weet 't iig even niet meer, dus ik hoop dat jullie wat antwoorden voor mij hebben! Ik wil natuurlijk doen wat 't beste is voor Milan en zijn brusje. Alvast bedankt!
Ik zou als ik jou was even naar iemand van VBN bellen...dan weet je vanavond al meer http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl