Een tante had het laatst over een programma Helse gebeurtenissen : geesteverschijningen ??? Ze wist de naam ook niet meer precies.. Nu kan ik dat nergens meer vinden op internet bij uitzending gemist. Kan iemand mij mischien helpen?
was het wel op 1 van de zenders die uitzending gemist uitzenden? Ik weet alleen dat ze uitzenden op de zender Zone Reality... kan ht zijn dat ze die daar op gekeken heeft?
Ja daar vraag je me wat haha.. Ik zal eens vragen..Want wij kijken ook wel geregeld zone reality.. Ik weet niet of zij dat ook hebben
Op SBS 6 zag ik "Helse bovennatuurlijke gebeurtenissen" staan, maar helaas niet in het lijstje van gemiste afleveringen.
Het is niet iedere keer met geesten, de ene keer is het met helse huurders dan met helse boven natuurlijke gebeurtenissen ( wat echt creapy is ) ...
ik denk dat het van de week weer de eerste keer is geweest en denk dat je volgende week nog eentje hebt met geesten en dan weer met een ander item .. Het komt iedere zondag na Reportage ... volgens mij zijn het maar 2x een aflevering met geesten