Goeiemorgen dames! Ik heb even zitten twijfelen of ik deze vraag moet stellen... heb geprobeerd te zoeken maar helaas zonder resultaat. 18-06 was mijn een na laatste ongi. Géén ovutesten gebruikt dus mijn volgende ongi kwam 18-07 als een verassing. Niet dat ik dacht zwanger te zijn maar toch.... we hadden genoeg geklust rond de vruchtbare dagen. Nu komt het rare... De nacht van 17/18-07 heb ik hevige buik en rugpijn gehad, zo'n 2 uur en toen dat stopte begon het vloeien. Hélemaal geen ongi buikpijn gehad meer. Ik heb zo'n 4 dagen licht gevloeid, alleen inlegkruisjes gebruikt, wel regelmatig verschoond voor de frisheid, géén stolsels en slierten (bah sorry) Maar sinds het begin van het vloeien heb ik heel regelmatig steekjes (soms een beetje pijnlijk) in mijn bm. Nét zoals toen ik zwanger was. Nu zit is dus zo'n dag of 10 na het begin van mijn ongi en de steekjes zijn er nog steeds! Wat zou dit kunnen zijn? Klachten die bij endometriose kan horen? Ik krijg zo onderhand de neiging te gaan testen, is dit raar? Wat zouden jullie doen? Wie kan me met beiden beentjes op de grond zetten? Liefs Cyntje78
Over endometriose heb ik niet zoveel verstand, maar je kán wat heel licht bloedverlies hebben en toch zwanger zijn. Ik had het een paar dagen vóór m'n nod, ook met een klein beetje helder rood erbij. Ik heb na m'n nod ook last gehad van steekjes, die soms ook echt niet prettig waren. Ik kan je dus niet met beide beentjes op de grond zetten, maar een testje misschien wel?
Hahaha.... ja, dat denk ik dus eigenlijk ook ( en ja... ik schaam me er voor hahaha!) Ik weet dus niet of dat ik misschien wel te vroeg "ongi" ben geworden... Pffff ik dacht dat ik na 9 maanden mijn lichaam toch wel voort kende... Groetjes Cyntje78
Nou het zal wel bij mijn VERMOEDELIJKE endo horen... ik kon het nl niet laten om te testen hahahaha! Stom, stom, stom... maar wel duidelijkheid. Negatief natuurlijk hahaha! Dusss deze mag op slot Groetjes Cyntje78
Yep hier hetzelfde! Heb sinds mijn laatste ongi last van steken rechts en in baarmoeder. Heb vrijdag ook getest, negatief natuurlijk :x Gisteren echo gehad, maar niks schokkends gezien. Heb de officiële uitslag nog niet, maar de arts zei dat het er allemaal rustig uitzag.
Oh pfiew... gelukkig! Ik ben niet de enige die gekke dingen doet hahaha! Ik heb 11 aug voor het eerst een afspraak bij de gyn. Omdat mijn moeder endometriose heeft gehad en ik dezelfde klachten heb sinds januari. Nou, het zal me benieuwen! Ik ben er wel heel rustig onder sinds ik de afspraak heb gemaakt. Alsof er een zware last van mijn schouders is gevallen. Maar ik denk dat ik vlak voor de afspraak nog wel de zenuwen ga krijgen... Liefs Cyntje78
Nee hoor meid. Ik ken na 9 maanden mijn lichaam ook nog niet blijkbaar. Elke maand sta ik weer voor verrassingen. Net als ik denk dat ik alles inmiddels al eens heb gehad...